کمپانی مایکل مور اولین مستند بلند خود را در یوتیوب منتشر کرد/ لینک تماشای فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۹
به مناسبت روز جهانی زمین؛

کمپانی مایکل مور اولین مستند بلند خود را در یوتیوب منتشر کرد/ لینک تماشای فیلم

رامبل‌مدیا، تشکیلات فیلمسازی متعلق به مایکل مور، مستند ساز برنده جایزه نخل طلای کن، اولین مستند بلند خود با موضوع محیط زیست را به طور رایگان در یوتیوب منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، «رامبل مدیا – Rumble Media»، کمپانی فیلمسازی متعلق به مستند ساز مشهور و پر سر و صدای آمریکایی یعنی مایکل مور، از اولین مستند بلند تولیدی خود با نام «سیاره انسان‌ها» رونمایی کرد.

«سیاره انسان‌ها» مستندی محیط زیستی به کارگردانی جف گیبز است. این اثر ۱۴۰ دقیقه‌ای، دیروز سه‌شنبه ۲۱ آپریل و همزمان با فرا رسیدن روز بین‌المللی زمین در یوتیوب منتشر شده است و انتظار می‌رود تا ۳۰ روز آینده و پیش از پولی شدن آن از طریق این وبسایت قابل تماشا باشد.

جف گیبز که نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این مستند را بر عهده داشته، پیش از این چندین پروژه مایکل مور همچون مستندهای «بولینگ برای کلمباین»(۲۰۰۲)، «فارنهایت۱۱/۹»(۲۰۰۴)، «مایکل مور در ترامپ‌لند»(۲۰۱۶) و «فارنهایت۹/۱۱»(۲۰۱۸) را تهیه‌ کرده است.

گیبز درباره «سیاره انسان‌ها» گفت: ما در کارزار مقابله با گرمایش جهان در حال شکست هستیم، چراکه دنباله‌روی رهبران محیط زیستی‌ای قدم برمی‌داریم که با وجود خوش نیتی، جنبش‌های سبز و محیط زیستی را به صنایع و نهادهای ثروتمند آمریکا فروخته‌اند.

مایکل مور نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این مستند است. او درباره این اثر گفت: این مستند حقیقت انحراف ما از مسیر مبارزه برای نجات زمین را به تصویر می‌کشد؛ انحرافی که اگر همین الان آن را تصحیح نکنیم ما را به سوی وقوع بحران‌هایی مانند افزایش ویرانگر بیماری‌های همه‌گیر سوق می‌دهد.

کمپانی رامبل مدیا در نیویورک مستقر است و پیش از این بیش از ۷۰ قسمت از پادکست‌های مایکل مور را منتشر کرده است.

مستند «سیاره انسان‌ها» از این آدرس قابل مشاهده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است