بار دراماتیک فیلمنامه «کامیون» کافی نبود/ انتظارها از بازیگران برآورده نشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۹
سحر عصرآزاد به صبا گفت:

بار دراماتیک فیلمنامه «کامیون» کافی نبود/ انتظارها از بازیگران برآورده نشد

یک منتقد معتقدست سریال «کامیون» می توانست با یک فیلمنامه‌ بهتر اثر قابل قبول تری باشد.

سحر عصرآزاد منتقد سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره سریال نوروزی «کامیون» که پخش آن همچنان از شبکه دو سیما ادامه دارد، گفت: هرچند کارگردان این مجموعه مسعود اطیابی کارهای طنز و کمدی انجام داده‌اند اما دنبال کردن این سریال برای من به شخصا بسیار سخت بود ولی سعی کردم آن را دنبال کنم تا بتوانم ارزیابی درستی داشته باشم.

وی ادامه داد: برای حضور مهدی هاشمی، گیتی قاسمی و جهانبخش سلطانی در این مجموعه افسوس خوردم چراکه بازیگران سخت‌گیری هستند برای همین متعجبم بر اساس چه کیفیتی از فیلمنامه‌، بازی در این سریال را قبول کردند.

این منتقد تلویزیون تاکید کرد: به نظر من فیلمنامه این سریال ضعیف و غیر دراماتیک است و کارگردانی هم باعث ارتقای کار نشده است. متاسفانه نوعی رخوت و کندی بر کار حاکم بود که حتی در برخی از سکانس‌ها مخاطب نمی‌توانست درک کند این همه کاراکتر دنیال چه هدفی هستند و اصلا چه می‌کنند؟

عصرآزاد افزود: این سریال به واسطه حضور مسعود اطیابی که چند فیلم کمدی در سینما ساخته و بازیگرانی توانمند با کیفیتی متوسط هم در مناسبت نوروز مخاطب را سرگرم و جذب می کند، اما این اتفاق برای این سریال نیفتاد.

وی درباره حضور هادی مرتضی زاده بازیگر جوانی که شرکت کننده مسابقه «عصر جدید» بود، گفت: ایفای نقش یک ناشنوا که این بازیگر قبل تر هم در «عصر جدید» انجام داده بود و یا تکیه بر لهجه و زبان شمالی هرچند هنرمندانه باشد تا چه حد می‌تواند جذابیت پیدا کند که یک کاراکتر را پیش ببرد؟ این قصه است که باید مسیر جذاب و دراماتیک برای کاراکتر طراحی کند که متاسفانه این مجموعه فاقد آن است. سطح فکر کاراکتر و به طبع آن، مخاطب به گونه‌ای در کار پایین آورده شده که بخش عمده‌ طنز سریال به خنک بازی و خنگ بازی پیش می‌رود که دافعه برانگیز است.

این منتقد ادامه داد: واقعا از بابت این سریال و قرار گرفتن بازیگرانی در این مجموعه که کارنامه خوبی در گذشته داشتند ناراحت هستم.

عصرآزاد در پایان عنوان کرد: فضای این سریال برای من ناخوشایند بود. با وجود برخی بازیگران خوبی که در این مجموعه حضور داشتند برآیند حضور بازیگران خوشایند نبود و وجه جدیدی در کارنامه آن‌ها ثبت نکرد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است