آغاز به کار گالری گلستان در سال ۹۹ با نمایش آثار ۲۷ هنرمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲

آغاز به کار گالری گلستان در سال ۹۹ با نمایش آثار ۲۷ هنرمند

گالری گلستان نخستین نمایشگاه خود را در سال 99 با نمایش آثار 27 هنرمند و به شکل مجازی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا، با وجود آن که بسیاری از کسب و کارها از یکم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده اند، اما هنوز گالری ها به عنوان یکی از مراکز تجمع اهل هنر امکان بازدید برای همگان را ندارند و به صورت محدود بازدیدکننده می پذیرند و یا آن که همچنان ترجیح می دهند به صورت آنلاین و در فضای مجازی به نمایش آثار تازه بپردازند و یا مروری بر آثار مجموعه های قبلی خود داشته باشند.

گالری گلستان نیز از جمله گالری هایی است که ترجیح داده است تا زمانی که شرایط به حالت عادی بازنگشته است، درهای گالری را همچنان بسته نگاه دارد و با مخاطبان خود از طریق فضای مجازی در ارتباط باشد.

این گالری نخستین نمایشگاه خود را در سال ۹۹ به نمایشگاه گروهی اختصاص داده و  آثاری از ۲۷ هنرمند را در سایت خود به نمایش گذاشته است.

در این نمایشگاه ۹۷ اثر از  الیکا ابراهیمی قاجار، سوسن ادیبی، سهیلا الله‌قلی، بهرو باقری، فیروزه بختیاری، پونه جعفری، رویا حسینی، اشلینگ حق‌شناس، ساناز دزفولیان، نازنین رجب‌دوست، راحیل سراج، مریم عاشوری،رضا عنصری، شمس‌الدین غازی، آریو فرضی، ساناز فیضی‌زاده،گلناز قدیری،  علی قهرمانی، مریم کوهستانی، فرید مرشدزاده،ندا معین‌افشاری، نازیلا مقدم، لیلا میری، رایکا میلانیان، هومن نصیری، مرجان نعمتی و آرمان یعقوب‌پور برای نمایش و فروش عرضه شده است.

اولین نمایشگاه گروهی گالری گلستان در سال ۹۹ از ۲ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده است و تا ۲ خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است