اجرای کنسرت گروه کر فیلارمونیک ایران و ارکستر سمفونیک ارمنستان پس از بحران کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
علیرضا شفقی نژاد در گفتگو با صبا:

اجرای کنسرت گروه کر فیلارمونیک ایران و ارکستر سمفونیک ارمنستان پس از بحران کرونا

علیرضا شفقی نژاد از کنسل شدن کنسرت مشترک گروه کر فیلارمونیک ایران و ارکستر سمفونیک ارمنستان به دلیل بیماری کرونا خبر داد.

علیرضا شفقی نژاد رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران درباره برنامه های به تعویق افتاده یا لغو شده این گروه به خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: قرار بود بهمن ماه به همراه گروه فیلارمونیک ایران به صحنه رویم که به دلیل سانحه هوایی اوکراین کنسرت را لغو کردیم و تصمیم گرفتیم اسفند ماه سال گذشته در تهران به صحنه رویم که این بار هم به دلیل بیماری کرونا این کنسرت کنسل شد.

رهبر گروه کر فیلارمونیک ایران با اشاره به اینکه تمامی تمرین های گروه کنسل شده است، تاکید کرد: از اوایل اسفندماه تمرین ها به تعویق افتاد و قرار بود ارکستر سمفونیک ارمنستان به تهران بیایند و همراه گروه کر فیلارمونیک ایران به صحنه روند که به دلیل بیماری کرونا تمامی پروازها کنسل شد و ما مجبور شدیم کنسرت را به زمان دیگری موکول کنیم.

این رهبر ارکستر افزود: این برنامه شامل کنسرت و پرفورمنس بود که کارگردانی آن به عهده محمودرضا رحیمی است و به محض تمام شدن این بیماری مقدمات کار را برای برگزاری این کنسرت فراهم می کنیم زیرا مطمئن هستم این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه می شود و دوست دارم هر چه سریعتر این برنامه اجرا شود.

وی در پایان گفت: با وجود اینکه بیماری کرونا همه ما را خانه نشین کرده است ولی مطمئن هستم برای طبیعت و حیوانات مفید است زیرا طبیعت در چند دهه اخیر خیلی آسیب دیده است و اگر با دید مثبت به بیماری کرونا نگاه کنیم متوجه می شویم این بیماری برای طبیعت و حیوانات خیلی خوب بوده است.

عکس خبر از پدرام نظری است.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است