کارگردان «عاشقانه های خیابان»: منطبق با بازبینی بودیم/ توقیف بی‌دلیل | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۲
پس از صحبت های رییس اداره نظارت

کارگردان «عاشقانه های خیابان»: منطبق با بازبینی بودیم/ توقیف بی‌دلیل

کارگردان «عاشقانه های خیابان» با تاکید بر مطابقت اجرای این نمایش با بازبینی ها، توقیف غیرمنتظره این نمایش را بی احترامی به تماشاگران و حوزه اندیشه و معرفت ذکر کرد.

شهرام گیل آبادیشهرام گیل آبادی کارگردان نمایش «عاشقان های خیابان» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره سخنان رییس اداره ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی در زمینه توقیف این نمایش به دلیل همخوان نبودن برخی صحنه ها با اجرای بازبینی بیان کرد: چند نکته ای که برای اجرای این نمایش به ما تذکر داده بودند، اصلاح کردیم و این اثر نمایشی کاملاً مطابق با اجرای روز بازبینی روی صحنه رفته است.

وی با تاکید بر این که چنین رفتاری توهین به حوزه معرفت و اندیشه است، اظهار کرد: یک سال و نیم کار پژوهشی و آماده سازی این اثر طول کشیده است و روی لحظه به لحظه آن کار جدی انجام داده ایم و دو بار هم بازبینی شده است و اکنون چنین رفتار دفعی و غیرمنتظره ای توهین به حوزه معرفت و اندیشه و همچنین تماشاگران خوب این نمایش است و پاسخ درخوری را تماشاگران به این برخوردها خواهند داد و  من نیز به همراه گروه نمایش چنین رفتارهایی را برنمی تابیم.

گیل آبادی در پایان با بیان این که همچنان از دلایل اصلی توقیف این نمایش بی اطلاع است، یادآور شد: هنوز اطلاع رسانی مشخصی درباره دلیل توقیف این نمایش به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و از دلایل اصلی آن همچنان بی اطلاعیم. ما این آمادگی را داریم که سخنان این دوستان را بشنویم و هر زمان نکات مورد نظر این دوستان به ما اعلام شود، ما نیز همراه با گروه نمایش تصمیم خواهیم گرفت که اجرای نمایش را ادامه بدهیم یا خیر.

صبح امروز ۱۷ تیرماه خبر توقیف نمایش «عاشقانه های خیابان» و بسته شدن سایت این نمایش اعلام شد که شهرام گیل آبادی از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد.
نمایش «عاشقانه های خیابان» نوشته مشترک محمد چرمشیر و بهمن عباسپور است که در خلاصه نمایش آن آمده است: «عاشقانه های خیابان» روایتی خاص از زندگی پیچیده و دشوار زنان دست فروش در خیابان ها و مترو است.
در این نمایش رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه‌نژاد و ژاله صامتی ایفای نقش می کنند.
فاطمه حامدی خواه

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000