برپایی نمایشگاه نقاشان معاصر ایران در «آرت تایم گالری» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۷

برپایی نمایشگاه نقاشان معاصر  ایران در «آرت تایم گالری»

نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از هنرمندان معاصر در «آرت تایم گالری» برپا می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی گالری «آرت تایم گالری»، نمایشگاه گروهی نقاشی با آثاری از هنرمندان معاصر از ۴ تا ۱۱ مردادماه در «آرت تایم گالری» برپا می‌شود.

این نمایشگاه گروهی با آثاری از علیرضا آدم بکان، ابوسعید اسدی، نازنین اعوانی، ژاله اکبری، ثمیلا امیرابراهیمی، میلاد جهانگیری، داریوش حسینی، رضا حسینی، مرتضی خسروی، حسین خوش رفتار، مصطفی دشتی، حسینعلی ذابحی، محمد راشد، جلال شبانگاهی، ژاله طالب پور، مریم عابدی، ابراهیم فرجی، مهدیه کواکب پناه، طلیعه کامران، علی گلستانه، فریده لاشایی، مقداد لرپور، سیراک ملکنیان، بهروز مجیدی، علی معتمدیان و مریم نوروزی روز جمعه  ۴ مرداد  ساعت ۱۶ تا ۲۰ در آرت تایم گالری افتتاح می‌شود و تا  ۱۱ مرداد ادامه خواهد داشت.

در  توضیح نمایشگاه نقاشان معاصر آمده است: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از معتبرترین آثار نقاشان معاصر وجود دارد که با آثاری همچون طبیعت بی جان و مناظر، روی شگفت زندگی را نشان  می‌دهند و با شوق می‌پذیریم که زندگی با همه خواسته‌ها و ناخواسته‌هایش، دعوتی پایدار برای خلق زیبایی است.

علاقه‌مندان برای تماشای این آثار همه‌روزه به جر پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۸  می‌توانند به «آرت تایم گالری» به نشانی زعفرانیه، خیابان آصف، کوچه پرویز وهابی، پلاک ۱۴ مراجعه کنند.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است