سرنوشت فیلم‌های ناتمام فردا مشخص می‌شود/ راه‌اندازی یک سامانه سینمایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
غلامرضا موسوی در گفتگو با صبا:

سرنوشت فیلم‌های ناتمام فردا مشخص می‌شود/ راه‌اندازی یک سامانه سینمایی

یکی از اعضای «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» از راه‌اندازی سامانه‌ای برای آسیب‌دیدگان سینما و همچنین سرنوشت فیلم‌های متوقف شده خبر داد.

 

سیدغلامرضا موسویسید غلامرضا موسوی یکی از اعضای «کارگروه بررسی‌های آسیب کرونا در سینما» در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جزییات تصمیم‌گیری این کارگروه گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این ستاد، پیش‌بینی و راه‌اندازی سامانه‌ خوداظهاری برای آسیب‌دیدگان بود که این سامانه از روز دوشنبه یکم اردیبهشت راه‌اندازی شده است.

وی افزود: کسانی که از مسئله ویروس کرونا در سینما آسیب‌ دیده‌اند، می‌توانند به این سایت مراجعه کنند و آن چه در آن ثبت می کنند، محرمانه است.

موسوی درباره سرنوشت فیلم‌های متوقف شده توضیح داد: ادامه روند فیلم‌هایی که در مرحله تدوین و صداگذاری هستند به عوامل آن بستگی دارد زیرا معمولا کار گروهی نیست و یک نفر تدوین را برعهده دارد و کارگردان هم در کنارش می‌تواند با حفظ پروتکل‌های بهداشتی با او همکاری کند.

وی در پایان بیان کرد: قرار است درباره فیلم‌هایی که ناتمام مانده‌ است و بیش از ۷۰ درصد آن تصویربرداری شده است در جلسه روز چهارشنبه سوم اردیبهشت مذاکره و تصمیم‌گیری شود و تصمیم نهایی از سوی محمدمهدی طباطبایی نژاد معاون سازمان سینمایی اعلام می‌شود.

سامانه ثبت اطلاعات فعالان سینما که در اثر کرونا دچار آسیب شده اند به نشانی hemayat.samfaa.ir آماده ثبت اطلاعات اهالی سینماست و علاقه مندان می‌توانند تا چهارم اردیبهشت ماه با مراجعه به این سامانه اطلاعات خود را ثبت کنند تا امکان بررسی درخواست آنان برای کارگروه مستقر در سازمان امور سینمایی و سمعی بصری فراهم ‌شود.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است