ارکستر بادی هنرستان موسیقی پسران آینده درخشانی دارد/ تدریس مجازی می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
جاوید مجلسی در گفتگو با صبا:

ارکستر بادی هنرستان موسیقی پسران آینده درخشانی دارد/ تدریس مجازی می‌کنم

جاوید مجلسی از کنسل شدن کنسرت «ارکستر بادی هنرستان موسیقی پسران» به دلیل بیماری کرونا خبر داد.

جاوید مجلسی درباره راه اندازی یک ارکستر موسیقی به خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: حدود سه ماه پیش ارکستری با هنرجویان هنرستان موسیقی تشکیل دادیم و دی ماه سال گذشته کنسرتی را در تالار رودکی برگزار کردیم که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

این رهبر ارکستر با اشاره به اینکه نام این ارکستر «ارکستر بادی هنرستان موسیقی پسران» است، تاکید کرد: قرار بود خرداد ماه سال جاری به همراه این ارکستر در تهران به صحنه رویم که به دلیل بیماری کرونا تمامی تمرین ها کنسل شد و زمان برگزاری کنسرت به تعویق افتاده است.

مجلسی افزود: تمامی اعضای این ارکستر هنرجویان و فارغ التحصیلان هنرستان موسیقی هستند و من به آینده این ارکستر بسیار امیدوار هستم و معتقدم این ارکستر آینده درخشانی دارد. دوست دارم تمامی این هنرمندان به جامعه هنری معرفی شوند زیرا واقعا توانا هستند و در کنسرتی که برگزار شد اثبات کردند توانایی های زیادی دارند.

رهبر ارکستر بادی هنرستان موسیقی پسران درباره ساختار این مجموعه عنوان کرد: در این ارکستر فقط از سازهای بادی استفاده می شود و حدود ۳۰ نوازنده این ارکستر را تشکیل می دهند.

وی که رهبر ارکستر بادی تهران نیز است، گفت: همچنین قرار بود برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت با «ارکستر بادی تهران» انجام دهیم که این برنامه ریزی ها به دلیل بیماری کرونا بی نتیجه ماند.

وی در پایان گفت: در ایام قرنطینه مشغول تدریس به صورت مجازی هستم و امیدوارم هر چه سریعتر این بیماری از بین رود تا بتوانیم دوباره به زندگی عادی بازگردیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است