«گاندو» با ساختار پلیسی و طعم سیاسی/ مردم آثار امنیتی را دوست دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
دبیر وقت کمیته نظارت فیلم و سریال نیروی انتظامی مطرح کرد:

«گاندو» با ساختار پلیسی و طعم سیاسی/ مردم آثار امنیتی را دوست دارند

دبیر وقت کمیته نظارت و ارزشیابی فیلم و سریال نیروی انتظامی با برشمردن نقاط قوت سریال «گاندو» تاکید کرد مردم از سریال های امنیتی و کارآگاهی استقبال می کنند.

به گزارش خبرنگار صبا، سرهنگ حمید اندرزچمنی نویسنده سینما و تلویزیون و دبیر وقت کمیته نظارت و ارزشیابی فیلم و سریال نیروی انتظامی درباره سریال «گاندو» گفت: «گاندو» با نام موقت «چشم سوم» در بده بستان‌های سازمانی در زمان مدیریت سردار منتظرالمهدی براساس طرح ایشان و به نویسندگی آرش قادری تا مرحله پیش تولید پیش رفت و قرار بود در ماموریت  پلیس امنیت ناجا تعریف و ساخته شود که متاسفانه با رفتن ایشان از معاونت اجتماعی، سرنوشت سریال به گونه ای دیگر رقم خورد و با تغییراتی در فیلمنامه، در جای دیگر تولید شد ولی ساختار پلیسی آن همچنان ردپای درشتی از خود برجای گذاشته است.

وی که سابقه چندین ساله در حوزه رسانه و تولیدهای فیلم و سریال در پلیس و موسسه ناجی هنر دارد، ضمن تشکر و عرض خسته نباشید به تولیدکنندگان این اثر بیان کرد: این اثر جذاب و پرمخاطب بود و باید از مدیران هوشمند موسسه شهید آوینی که با درکی منسجم و فارغ از نگاه های افراطی در مدیریتی استاندارد و خلاق دست به تهیه و تولید آن زدند، تشکر کرد.
وی افزود: این سریال به دور از شارلاتان بازی‌های سیاسی با درک موقعیت‌های جاری و سنجیدن عیار فضای سیاسی و فرهنگی و عرصه‌های خود حق پنداری به خوبی توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار کند و این رویکرد رسانه ای در تولیدات نمایشی، حکایت از علاقه و تمایل مردم به این دست کارهای امنیتی و کارآگاهی دارد که تعدادی پرشمار از آن تا سال گذشته در تمام فصول سال در سایه تولیدهای به یادماندنی پلیس آنتن تلویزیون را از آن خود کرده بود.
چمنی در پایان تاکید کرد: سریال هایی همچون «میکائیل»، «سقوط آزاد»، «دیوار»، «زخم»، «ماتادور»، «رهایی»، «آمین» و «گشت ویژه» که برجسته ترین و پرمخاصب ترین تولیدهای زمان خود بودند از جمله تولیدات به یادماندنی پلیس بود. استقبال مخاطبان مردمی از تولید سریال «گاندو» در ساختار پلیسی با طعم سیاسی مبین ادعای نگارنده است و بس.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است