بازدید معاون هنری از کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ و قدردانی از هنرمندان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱

بازدید معاون هنری از کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ و قدردانی از هنرمندان

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ از زحمات هنرمندان و بنیاد رودکی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر یکشنبه ۳۱ فروردین با حضور در کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ از زحمات هنرمندان و بنیاد رودکی قدردانی کرد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی و تشکر از همراهی و همدلی هنرمندانی که در کارگاه تولید ماسک برای کمک به هموطنانمان در این شرایط مشارکت می کنند، به سایر فعالیت های بنیاد رودکی در طول شیوع بیماری ویروس کرونا اشاره کرد و از تلاش های این بنیاد در همدلی و همراهی با مردم با برنامه هایی چون اجراهای خانگی ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک تهران با شعار (در خانه می مانیم تا زودتر روی صحنه برویم) و نشر آن در فضای مجازی که بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و خارجی به همراه داشت و همچنین اجرای برنامه ویدئو مپینگ (نورپردازی سه بعدی) با موضوع اعلام همبستگی و همدردی با تمامی کشورهای درگیر این بیماری در برج آزادی تهران و برگزاری کنسرت های آنلاین در تالار وحدت به صورت مجازی برای عموم مخاطبان به صورت رایگان با مشارکت هنرمندان موسیقی، قدردانی کرد.

حسینی گفت: هنرمندان در این مدت با تولید و انتشار آثار هنری و انجام فعالیت هایی با مردم همدلی و همراهی کردند که ارزشمند و شایسته تحسین و سپاسگزاری است.

در روزهای گذشته هنرمندان موسیقی از جمله پرواز همای، کیوان ساکت و گروه سون نیز با حضور در کارگاه تولید ماسک در تالار حافظ و اجرای قطعات موسیقی و همچنین هنرمندان دیگری از جمله مرضیه برومند، ناصر آویژه، علی فروتن، حمید گلی و… با حضور در کارگاه تولید ماسک با این پویش همراهی کرده اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است