«ماه خدا» از سه استودیو روی آنتن می‌رود/ اجرا با چهار مجری | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰

«ماه خدا» از سه استودیو روی آنتن می‌رود/ اجرا با چهار مجری

برنامه «ماه خدا» از بامداد جمعه 5 اردیبهشت از سه استودیوی مختلف و با چهار مجری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه »ماه خدا» سحرگاهان ماه رمضان ۱۳۹۹ از ساعت۲ بامداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ دقیقه بعد از اذان صبح به صورت زنده از شبکه یک ادامه خواهد داشت.

سعید عباسی یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه درباره برنامه امسال «ماه خدا» اظهار کرد: این برنامه از بامداد جمعه ۵ اردیبهشت به پیشواز ماه مبارک می‌رود و تغییری که این برنامه با سال قبل دارد این است که ما امسال «ماه خدا» را از سه استودیوی مختلف و با چهار مجری روی آنتن می‌بریم.

وی افزود: استودیوی بام تهران با اجرای هادی صلح جو خواهد بود که هر شب با حجت الاسلام رفیعی گفتگو می‌کند. در استودیو رادیو بهروز رضوی و علیرضا کنگرلو مدح خوانی خواهند کرد. در این استودیو بهروز رضوی ترجمه ابوحمزه ثمالی سیدمهدی شجاعی و علیرضا کنگرلو هم حکایاتی از ادبیات در حوزه اخلاق را می خوانند. در استودی تولید هم مانند سال قبل حسن سلطانی اجرای زنده برنامه را بعنوان مجری برعهده خواهد داشت.

این تهیه کننده درباره محتوای برنامه «ماه خدا» از آیتم طرح جمعی ختم قرآن کریم یاد کرد و گفت: در این آیتم هر روز مخاطبان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱، یک صفحه از قرآن مجید برای آن‌ها ارسال خواهد شد و به این ترتیب در طول ۲۴ ساعت با مشارکت مردم ده ها ختم قرآن خواهیم داشت.

عباسی ادامه داد: سادات رضوی، شربیانی، شهروز حبیبی و امین مقدم هر شب بصورت زنده مناجات خوانی خواهند داشت که برای بینندگان بطور زنده قرائت می‌شود. در این برنامه همچنین هر شب دعای سحر با نوای مرحوم صالحی و مرحوم موسوی قهار پخش خواهد شد.

وی با توجه به وجود بیماری کرونا و بسته بودن اماکن متبرکه و زیارتگاه ها در کشور از پخش آیتمی به نام نایب الزیارهخبر داد و تصریح کرد: در این بخش که با مشارکت مستقیم بینندگاه همراه خواهد بود، از مخاطبان محترمی که در نزدیکی اماکن زیارتی زندگی می‌کنند، می‌خواهیم که با موبایل خود بصورت تصویری از طرف همه مردم ایران نایب الزیاره باشند و سلامی به آن امام و امامزاده بفرستد و برای برنامه ارسال کند. البته طریقه ارسال تصاویر به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

این تهیه کننده در پایان گفت: در ۳۰ شب اجرای برنامه حجت الاسلام رفیعی در باکس های ۱۵ دقیقه ای، درباره ادعیه قرآنی سخن می‌گوید و البته در ایام خاص مانند ولادت امام حسن(ع)، وفات حضرت خدیجه(س) و شب های قدر، موضوعی گفتگو خواهد شد.

«ماه خدا» به تهیه کنندگی سعید عباسی و داود نجفی، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که در سحرهای ماه مبارک رمضان به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000