پیشنهاد شناورسازی قیمت بلیت سینما پس از کرونا/ پرسنل باغ کتاب تعدیل نشدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۴
مدیر پردیس باغ کتاب با صبا مطرح کرد:

پیشنهاد شناورسازی قیمت بلیت سینما پس از کرونا/ پرسنل باغ کتاب تعدیل نشدند

مدیر پردیس سینمایی باغ کتاب، شیوه شناور کردن قیمت بلیت سینماها را برای بعد از شرایط کرونا پیشنهاد کرد.

سعید طباطبایی مدیر پردیس سینمایی باغ کتاب در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره چشم‌انداز وضعیت سینماها در سال ۹۹ با تعطیلی چندماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: بستگی به زمان بازگشایی سینماها دارد، ولی به هر حال یک فصل خوب را از دست داده‌ایم و در مجموع به درآمد خوب سینماها در سال ۹۹ خیلی امیدوار نیستیم.

مدیر پردیس سینمایی باغ کتاب درباره روزهای بعد از بازگشایی سینماها اظهار کرد: چینش اکران بعد از شرایط کرونا نیز بسیار مهم است. باید فیلم‌هایی نمایش داده شود که فضای شادتری داشته باشد تا مردم به حضور در سینما اقبال پیدا کنند. پیشنهادی هم که آقای نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی مبنی بر نیم‌بها کردن قیمت بلیت در روزهای غیر از آخرهفته مطرح کردند، اتفاق خوبی است.

وی افزود: ما در پردیس باغ کتاب، تجربه شنبه‌های نیم‌بها را داشتیم و در این روز نزدیک به روز سه‌شنبه مخاطب داشتیم. از وقتی بلیت نیم‌بهای شنبه‌ها برداشته شد، مخاطب این روز در سینمای ما به یک‌چهارم رسید.

طباطبایی همچنین با ارایه پیشنهاد شیوه‌ای تازه برای تعیین قیمت بلیت سینماها گفت: با توجه به کشش سینما، منطقه قرارگیری آن، کیفیت سالن‌ها و عوامل دیگر می‌شود قیمت بلیت سینماها را شناور تعریف کرد. زمانی ممکن است از قیمت نیم‌بها کمتر شود و زمانی مانند پنجشنبه‌شب‌ها در بعضی سانس‌های پرمخاطب، ممکن است قیمت از قیمت کنونی بالاتر هم برود. همچنین سانس‌های صبح می‌تواند قیمت بلیت کمتری داشته باشد. ثابت بودن قیمت بلیت، دست سینماها را می‌بندد.

بیشتر بخوانید

طرح دولت برای جبران ضرر سینماها کارآمد نیست/ انتقاد از ترکیب کارگروه کرونا

تصمیم جدیدی برای سینما گرفته نشده است/ برپایی جلسات پس از تعطیلات

پیشنهاد نیم‌بها شدن بلیت سینما غیر از آخر هفته‌ها/ چشم‌انداز قابل تحلیلی پیش‌رو نیست

خطر تعطیلی دائمی برخی سینماها/ تسهیلات سازمان سینمایی دردی را دوا نمی‌کند

این مدیر سینما همچنین درباره طرح اکران آنلاین فیلم‌ها نیز گفت: نمایش آنلاین فیلم‌های کم‌فروش و خروج این آثار از چرخه اکران، خیلی مؤثر است و دست پخش‌کننده‌ها را باز می‌کند که فیلم‌های پرمخاطب‌تر اکران شود.

طباطبایی درباره تسهیلات حمایتی سازمان سینمایی برای سینماها بیان کرد: هزینه‌های سینما خیلی بیشتر از این حرف‌هاست، خصوصا در اسفند ماه که عیدی، پاداش و سنوات کارمندان سینما هم وجود داشته است.

وی درباره وضعیت کارمندان این سینما نیز عنوان کرد: به همه پرسنل اعلام کردیم که بعد از بازگشایی سینماها، در خدمت آنها هستیم و کسی را از کار بیکار نکرده‌ایم.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

2 دیدگاه