ادریس آلبا و همسرش به یاری روستاییان کرونازده شتافتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳

ادریس آلبا و همسرش به یاری روستاییان کرونازده شتافتند

ادریس آلبا ستاره انگلیسی دنیای سینما به همراه همسر خود، خبر از اختصاص 40 میلیون دلار بودجه برای یاری به افراد آسیب دیده از کرونا در مناطق روستایی دادند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، ادریس آلبا ستاره هالیوود که در روزهای گذشته به همراه همسر خود درگیر مبارزه با بیماری کرونا بود، از تجربه شکست این ویروس و اثرات آن بر زندگیش پرده برداشت.

آلبا و همسرش اگر چه تنها علایم مختصری از این بیماری را بروز دادند، اما این تجربه را به غایت ترسناک، ناراحت و عصبی کننده خواندند و گفتند زندگی آن‌ها پس از این ماجرا به کلی متحول شده است.

آلبا اواخر هفته گذشته در گفتگو با اسوشیتدپرس در این باره گفت: می‌دانید، همه به نوعی همین احساسی که ما داشتیم را تجربه کردنده‌اند، یک جور طغیان کامل.

این بازیگر انگلیسی عقیده دارد در این ماجرا درس‌هایی برای زندگی هم وجود دارد و این بیماری همه‌گیر به ما یادآوری کرد که دنیا بر مدار دلخواه ما نمی‌چرخد.

او گفت: دنیا باید هر سال یک هفته را در قرنطینه بگذراند تا این روزها را فراموش نکند. تا یکدیگر را بیاد بیاوریم.

آلبا و همسرش سابرینا دوور در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار AP خبر از آغاز همکاری با سازمان ملل متحد در جهت کاهش تاثیرات ویروس کرونا بر زندگی کشاورزان و تولیدکنندگان مواد غذایی در مناطق روستایی دادند و گفتند به عنوان سفیران حسن نیت سازمان ملل اقدام به راه اندازی صندوقی ۴۰ میلیون دلاری برای توسعه کشاورزی کرده‌اند.

دوور در این باره گفت: مردم فراموش کرده‌اند که ۸۰ درصد مردم فقیر در مناطق روستایی زندگی می‌کنند. ما به جد نگران آن‌ها هستیم و این بودجه را برای یاری‌رسانی به مردمانی که فراموش شده‌اند، اختصاص داده‌ایم.

او ادامه داد: تصور کنید در جایی روستایی زندگی می‌کنید که دیگران حتی نام یا تعداد ساکنان آن را نمی‌دانند و در زاغه‌ای با ۶ نفر دیگر زندگی می‌کنید. برای چنین فردی ایده رعایت فاصله اجتماعی خنده‌دار است. چیزی که به شدت نگران کننده است و ما را به ایجاد این صندوق وا داشت، این است که این افراد فراموش شده‌اند.

ادریس آلبا و همسرش هر دو ریشه‌ای آفریقایی دارند. پدر و مادر آلبا از سیرالئون و غنا و خانواده همسرش اهل سومالی هستند. این دو فعلا در نیومکزیکو دوران نقاهت را پشت سر می‌گذرانند؛ جایی که البا در فیلمبرداری آخرین اثر خود به سر می‌برد و برای اولین بار متوجه ابتلا به بیماری کرونا شد. این بازیگر انگلیسی گفت آن ها در اولین فرصتی که بتوانند بلیط جور کنند به لندن و خانه بازخواهند گشت.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است