آلبوم مشترک رشید وطن‌دوست و چنگیز صادق‌اف منتشر می‌شود/ آمادگی برای کنسرت

رشید وطن دوست خواننده اپرا درباره آلبوم جدیدی که قصد انتشار آن را داشت به خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: آلبوم «آیریلیق» که با همکاری زنده یاد چنگیز صادق اف ضبط شده است به زودی از سوی انتشارات پیام کاست روانه بازار موسیقی می شود.

این خواننده پیشکسوت با اشاره به اینکه این اثر شامل ۱۲ قطعه است، تاکید کرد: چنگیز صادق اف نوازنده آذربایجانی در سانفرانسیسکو زندگی می کرد و متاسفانه سال گذشته فوت کرد. دو سال قبل زنده یاد چنگیز صادق اف قطعات را با ساز پیانو ضبط کرد و برای من فرستاد و من در تهران در استودیو خواندم.

به گفته وی، قرار بود این اثر زودتر منتشر شود ولی شرکت پخش بدقولی هایی کرد و به همین دلیل انتشار این اثر با تعویق همراه شد.

این خواننده اپرا در توضیح اثر بیان کرد: قطعات آلبوم «آیریلیق» با پیانو اجرا و در این آلبوم از قطعات معروف آذری استفاده شده است که بخشی از این اثر به قطعات فارسی اختصاص دارد.

وی افزود: همچنین قصد دارم بعد از بیماری کرونا به صحنه روم و قطعاتی از آلبوم های «دوستت دارم» و «زندگی در میان گل های رز» را برای مخاطبان اجرا کنم که این دو اثر حدود دو ماه پیش روانه بازار موسیقی شده است.

خواننده «اپرای فلوت سحرآمیز» در پایان گفت: آلبوم «دوستت دارم» به آوازهای کلاسیک اختصاص دارد و در آلبوم «زندگی در میان گل های رز» با یک نوازنده اسپانیایی همکاری کردم که اگر میسر شود با همان نوازنده در تهران به صحنه می رویم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/