پس از کرونا کنار مردم جشن می‌گیریم/ مسئولان به فکر هنرمندان باشند

سهیلا پورگرامی خواننده و سرپرست گروه موسیقی «آوای مهربانی» نیز ازجمه هنرمندانی است که به دلیل تعطیلی ناشی از کرونا برنامه هایش به تعویق افتاده است. وی در این باره به خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: قرار بود به همراه گروه «آوای مهربانی» اسفندماه سال گذشته به صحنه رویم که به دلیل بیماری کرونا تمامی کنسرت ها لغو شد البته بهترین کار کنسل شدن کنسرت ها بود زیرا باید با رعایت اصول بهداشتی این بیماری را شکست دهیم.

این خواننده با اشاره به اینکه مسئولان در شرایط بحرانی باید بیشتر به هنرمندان توجه کنند، تاکید کرد: هنرمندان به طور کلی از نظر معیشتی در وضعیت بدی قرار دارند و درآمد آن ها از طریق همین فعالیت های هنری است، به همین دلیل در شرایطی مانند بحران کرونا باید با تدبیر درست مسئولان کمکی به هنرمندان شود تا بتوانند این مرحله را پشت سر بگذارند.

سرپرست گروه «آوای مهربانی» افزود: بیشترین آسیب شامل حال هنرمندان می شود زیرا نه تنها در دوران کرونا نمی توانند فعالیت کنند و بعد از اینکه این بیماری تمام شود زمان می برد تا هنر دوباره جان بگیرد.

وی درباره برنامه های گروهش پس از بحران کرونا خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی صورت گرفته است و در نظر داریم بعد از اینکه این بیماری را شکست دادیم به همراه اعضای گروه به صحنه رویم که در این کنسرت ترانه‌ها و قطعات قدیمی برای مخاطبان اجرا می‌شود و دوست داریم در کنار مخاطبان جشنی بزرگ بگیریم.

خواننده گروه «آوای مهربانی» تاکید کرد: به دلیل اینکه کنسرت ما کنسل شد بعد از کرونا همان برنامه را اجرا می کنیم و امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود و دوباره شاهد خوشحالی مردم باشیم.

وی در پایان درباره اعضا و نوازندگان گفت: همچنین پس از برگزاری کنسرت در تهران، مقدمات کنسرت در شهرهای دیگر را فراهم می کنیم تا در کنار مخاطبان خوب گروه «آوای مهربانی» در شهرستان ها باشیم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/