مدیران عامل «دیزنی» و «اپل» عضو گروه نجات کالیفرنیا شدند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، روز جمعه 17 آپریل گاوین نیوسام، فرماندار ایالت کالیفرنیای آمریکا خبر از تشکیل کارگروهی ویژه با هدف وضع یک استراتژی مدون برای احیای اقتصاد آسیب دیده از بحران کرونا، داد.

در این کارگروه 80 نفره یکی دو اسم مهم از مدیران دنیای هالیوود نیز به چشم می‌خورد. باب ایگر مدیرعامل و رییس هیات مدیره ابرکمپانی دیزنی و تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل از افرادی هستند که در این گروه ویژه که ریاست آن بر عهده دارد تام استایر، میلیاردر آمریکایی است، حضور دارند.

نیوسام، فرماندار کالیفرنیا در کنفرانس خبری خود گفت: ما متوجه شدیم اگر بخواهیم چیزی از گذشته یاد بگیریم این است که اشتباهات پیشین را تکرار نکنیم و به جای طرز تفکری وابسته به موقعیت، یک سیستم فکری پایدار داشته باشیم. تاریخ در نهایت درباره ما و تلاشمان برای چگونگی انجام این بازسازی قضاوت خواهد کرد و این ذهنیت همه افراد و مشاورانی است که برای انجام این کار گرد هم جمع شده‌اند.

باب ایگر نیز در این باره اظهار کرد: 2 اولویت مهم دیزنیف بازگرداندن مردم به کار و فراهم آوردن تجربه لذت و تفریحی مثبت و سازنده به مشتریان است.

او ادامه داد: اما ما به این موضوع آگاه هستیم که در چگونگی بازگشایی تجارت خود باید بسیار هوشمندانه رفتار کنیم که همگی – کارمندان و مشتریان – احساس امنیت کنند. به منظور دستیابی به این هدف، مجموعه‌ای از ابزارهای نظارتی و اندازه‌گیری ضروری را در نظر داریم. ما آماده‌ایم هر زمان که این ابزارها آماده شدند، آن‌ها را نصب کنیم و هر کاری که لازم باشد تا مجموعه دیزنی تجارت خود را با شرایط امن و قابل اتکا آغاز کند، انجام خواهیم داد.

ایگر همچنین در همین کنفرانس خبری افزود که دیزنی تمام تجربیات خود در این زمینه را به کارگروه تشکیل شده منتقل خواهد کرد.

ژانت یلن، رییس سابق فدرال رزرو آمریکا، مارک بنیوف مدیرعامل کمپانی «SalesForce» و مری کی‌هنری رییس اتحادیه کارگری بین‌المللی «SEIU» از دیگر اعضای این گروه ویژه فرمانداری ایالت کالیفرنیا هستند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/