نمایش آثار پروانه اعتمادی در استودیو آنلاین آرتیبیشن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴

نمایش آثار پروانه اعتمادی در استودیو آنلاین آرتیبیشن

استودیو‌های آرتیبیشن در روزهای قرنطینه برای نمایش آثار هنری به خانه‌های شما می‌آیند.

به گزارش خبرگزاری صبا، گالری آرتیبیشن در روزهای شیوع ویروس کرونا با ارائه و نمایش آثار هنری در مجموعه استودیوهای خود، امکان بازدید از آثار هنرمندان را به صورت مجازی فراهم کرده است.

این استودیوهای آنلاین که از ۲۴ فروردین و با آثار مرتضی گودرزی آغاز شده‌ است، اکنون در دومین بخش، آثاری از پروانه اعتمادی را به نمایش می گذارد.

نمایش این آثار همچون استودیوی پیشین به مدت سه روز و از روز ۳۰ فروردین دایر است تا خریداران و علاقه مندان آثار پروانه اعتمادی برای خرید این آثار اقدام کنند. در این استودیو ۱۰ اثر از دوره‌های مختلف هنری پروانه اعتمادی با ویژگی‌های مشخص دیداری و الگوهای تکرار شونده در فرم و با متریال و مواد به‌ کار رفته متنوعی وجود دارد.

در این استودیو، آثار طبیعت بی‌جان این هنرمند با تکنیک‌های مختلفی چون چاپ، کلاژ و نقاشی‌هایی با متریال چوب که زمینه‌ساز نقاشی‌هایش شده اند، به نمایش گذاشته می شود.

این استودیوها تا اواخر خردادماه و با نمایش آثار هنرمندان دیگری چون نصرالله افجه‌ای، منوچهر معتبر، فرح اصولی، احسان ارجمند، مرجان نعمتی و همچنین با نمایشگاه‌های گروهی دیگری ادامه خواهد یافت تا علاقه‌مندان به آثار هنری و مجموعه‌داران علاوه‌ بر بازدید آثار، امکان خرید آثار مورد علاقۀ خود را پیدا کنند.

چگونگی بازدید، خرید و تماشای آثار اولین استودیو آنلاین و لینک‌های فعال آن در سایت artibition.net اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است