مراحل فنی «ایل‌دا» دنبال می شود/ حال عمومی‌ام خوب است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۰
راما قویدل در گفتگو با صبا:

مراحل فنی «ایل‌دا» دنبال می شود/ حال عمومی‌ام خوب است

راما قویدل از آخرین وضعیت جسمانی خود و فعالیت این روزهایش در بحران کرونا سخن گفت.

راما قویدل کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت جسمانی خود که به دلیل سابقه بیماری تنفسی به قرنطینه خودخواسته رفته بود، توضیح داد: من عالی هستم و امیدوارم این ماجرای ویروس کرونا زودتر فروکش پیدا کند تا بتوانیم تصویربرداری سریال «ایل‌دا» را از سر بگیریم.

وی ادامه داد: البته این روزها مشغول کار هستیم و مراحل فنی این سریال مانند تدوین را پیش می‌بریم تا از وقفه پیش آمده استفاده بهینه‌تری کنیم.

کارگردان «ایل‌دا» در پاسخ به این پرسش که چه میزان از کار تصویربرداری شده است، گفت: حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد از «ایل‌دا» تصویربرداری شده است. همچنین زمانی که بخواهیم دوباره کار را از سر بگیریم به خرم آباد باز می‌گردیم که لوکیشن‌ها آنجا است.

قویدل در پایان درباره زمان پخش این سریال نیز بیان کرد: از آنجا که این مجموعه از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما و سیمافیلم است، سیستم اجرایی‌اش این است که هر زمان کار تولید شد بر اساس برنامه‌های موجود و آنتن برای زمان پخش تصمیم‌گیری می‌شود، بنابراین زمان پخش مشخص نیست.

«ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم است.
«ایل‌دا » یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیما فیلم است که در آن بیش از ۳۵ بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت فعال هستند. همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.
بازیگران این سریال عبارتند از مجید مظفری (صالح خان)، پوریا پورسرخ (ایرج)، فاطمه گودرزی (دا گل)، خسرو شهراز (نصیر خان)، علی دهکردی (دکتر هوشنگ)، جعفر دهقان (کاکاوند)، کاظم هژیر آزاد (شیر علی خان)، کوروش سلیمانی (شیرزاد)، امیرمحمد زند (فرهاد)، غلامرضا علی اکبری (شیخ رحیم)، سینا رازانی (کریم)، مهدی صبایی (منصور)، شهین تسلیمی (بی بی)، مسعود چوبین (مثقالی)، رضا نجفی (عمو برفی)، مژگان صابری (هاویر)، بهروز چاهل (دکتر هندی)، محمدصادق ملک (جابر و قادر)، سیامک ادیب (قباد)، معصومه بافنده (آساره) پویان گنجی (یاور)، دریا مرادی دشت (گندم)، زینب قادری (گلاره)، مسعود امین ناجی (بهادر)، طیبه دوست (زیور)، منصور نواصری (کامل)، امید محمد نژاد (کیومرث)، فاطمه آقا بابایی (ننه نازار)، مهدی افشار (گروهبان واحدی)، ناهید عساکره (راحیل)، سید امیر سالار قوامی (سیاوش) و یاسین مسعودی (امید).

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است