اولین تریلر «کاپون» با بازی تام هاردی منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۶

اولین تریلر «کاپون» با بازی تام هاردی منتشر شد

جاش ترانک کارگردان پروژه «کاپون» از اولین تریلر درام جنایی خود درباره خلافکار پرآوازه دهه 20 آمریکا یعنی آل کاپون، پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، اولین تریلر درام زندگینامه‌ای «کاپون» به کارگردانی جاش ترانک و بازی تام هاردی در نقش یکی از بدنام‌ترین تبه‌کاران تاریخ آمریکا یعنی آل کاپون منتشر شد.

جاش ترانک روز چهارشنبه ۱۵ آپریل با انتشار این ویدیو در اکانت توئیتر خود، تاریخ انتشار آن را ۱۲ ماه می اعلام کرد. او همچنین زیر این ویدیو نوشت: «عنوانی متفاوت، تدوین من». این پروژه پیش از این «فونزو – Fonzo» نام داشت.

در تریلر تصریح شده که «کاپون» بنا بر اتفاقات واقعی ساخته شده و تام هاردی که در گریمی متفاوت به سختی قابل شناسایی‌ست در نقش «بدنام‌ترین گانگستر آمریکا» معرفی شده است.

در جایی از این تریلر صدایی می‌پرسد: «می‌دانید فرق بین آدولف هیتلر و آل کاپون چیست؟ هیتلر مرده است. کاپون مانند یک شاه در فلوریدا بود». در جایی دیگر از این تریلر می‌شنویم که زوال عقل کاپون در واقع نمایشی برای پنهان کردن مقدار زیادی پول بوده است.

در این فیلم لیندا کاردلیانی نقش ما کاپون همسر آل کاپون را برعهده دارد. کایل مک‌لاکلن و مت دیلون دیگر نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

کارگردان فیلم همچنین توئیت کرده است: برای اکران سینمایی برنامه‌ریزی شده بود، به صورت آنلاین منتشر می‌شود! اما امیدواریم در اواخر امسال روی پرده‌های بزرگ سینما نیز بیاید.

آل کاپون با نام کامل آلفونسه گابریل کاپون متولد شهر نیویورک، از معروف‌ترین خلاف‌کارهای آمریکایی بود. او نمادی از زیرپا گذاشتن قانون و نظم در این کشور به حساب می‌آمد و در خلال سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ سردمدار جرایم سازمان‌یافته آمریکایی بود. او در سال ۱۹۳۱ به جرم پرداخت نکردن مالیات به ۱۱ سال زندان محکوم شد و در سال ۱۹۳۲ به زندان آتلانتا فرستاده شد. کاپون مقداری از دوران محکومیتش را در زندان آلکاتراز گذراند و در زندان دچار مشکلات روحی و روانی شد به طوری که چند ماه آخر محکومیت خود را در بیمارستان روانی گذراند. او سرانجام در سال ۱۹۴۷ و در پی ایست قلبی درگذشت.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است