پیشنهاد جالب دی‌کاپریو به هواداران/ می توانید با من و دنیرو همبازی شوید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۳

پیشنهاد جالب دی‌کاپریو به هواداران/ می توانید با من و دنیرو همبازی شوید!

لئوناردو دی‌کاپریو در اقدامی جالب به طرفدارانش فرصت همبازی شدن با رابرت دنیرو و خودش را در فیلم جدید اسکورسیزی داده‌ است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندیپندنت، لئوناردو دی‌کاپریو به طرفدارانش این فرصت را داده‌ است تا در کنار او و رابرت دنیرو در فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی ظاهر شوند.

این فرصت بخشی از کمپین «All In Challenge» است که در آن افراد مشهور برای جمع آوری سرمایه برای سالمندان، کودکان و کارکنان در صف مبارزه با کرونا در میان شیوع این بیماری همه‌گیر جهانی تلاش می کنند.

دی کاپریو روز چهارشنبه ۱۵ آوریل در صفحه اینستاگرام خود در کلیپی مشترک با رابرت دنیرو اعلام کرد که به یکی از طرفدارانش این فرصت را می‌ دهد تا در فیلم آینده اش با عنوان «قاتلین ماه کامل» در کنار این دو بازیگر حضور یابد.

بنا به توضیحات این کلیپ برنده همچنین می تواند یک روز را سر صحنه همراه با دی کاپریو، دنیرو و اسکورسیزی سپری کند و همینطور به روز افتتاحیه فیلم هم دعوت می شود.

برای ورود به این رقابت، طرفداران نیاز دارند که به وبسایت allinchallenge.com بروند و هر آنچه که می‌توانند، کمک کنند.

دی کاپریو در کپشن پست خود این چنین توضیح داده است: ما اخیرا (AmericasFoodFund#) را برای آنکه مطمئن شویم هر خانواده نیازمند در این زمان بحرانی به غذا دسترسی پیدا کند، راه‌ اندازی کرده ایم. جوامع آسیب‌پذیر ما اکنون بیش از پیش به حمایت ما نیاز دارند. به همین دلیل است که از شما می‌خواهیم با (AllinChallenge#) به ما کمک کنید. اگر تا به حال به این فکر کرده‌ اید که چطور می‌توانید با رابرت دنیرو و من کار کنید، این شانس شما است. رابرت و من قرار است در یک فیلم جدید با نام «قاتلین ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بزرگ بازی کنیم. ما می‌ خواهیم نقش یک سیاهی لشکر را به شما پیشنهاد کنیم، فرصتی که البته روز را با سه نفر از ما سپری کنید و در برنامه افتتاحیه فیلم نیز شرکت کنید.

دی کاپریو در پایان نوشته است: برای شرکت، لطفا به وبسایت allinchallenge.com بروید و هرچه را که می‌توانید اهدا کنید، ۱۰۰ درصد مبالغ اهدایی شما به این  جاهایی مثل شرکت های «هیچ بچه گرسنه ای نباشد» و یا «صندوق غذای آمریکا» می رود.

همه افراد حاضر در کمپین «All In Challenge» ستاره های دیگر را برای پیوستن به این هدف که اهدای کمک به خانواده های نیازمند در این شرایط بحرانی است، دعوت می کنند. دی کاپریو و دنیرو بازیگرانی چون متیو مک کانهی، الن دجنرس و جیمی فاکس را به این چالش دعوت کرده اند.

الن دجنرس مجری مشهور نیز که این چالش را پذیرفته اعلام کرده است یک میلیون دلار به «صندوق غذای آمریکا» کمک می کند.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000