بررسی تاثیر پلاسمادرمانی در روند بهبود بیماران کرونایی در «به خانه بر می گردیم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱

بررسی تاثیر پلاسمادرمانی در روند بهبود بیماران کرونایی در «به خانه بر می گردیم»

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز 27 فروردین‌ با دعوت از پیام طبرسی فلوشیپ عفونت در نقص ایمنی به راه درمانی جدید که به تازگی در کشور تست شده است، می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، پیام طبرسی متخصص عفونی فلوشیپ عفونت در نقص ایمنی با حضور در استودیوی برنامه  «به خانه بر می گردیم» به بررسی تاثیر پلاسمادرمانی در روند بهبود بیماری کویید ۱۹ می‌پردازد.

پیام طبرسی قرار است در این برنامه درباره تاثیر تزریق پلاسمای بهبودیافتگان بر بیماران درگیر، چه افرادی شانس بیشتری برای بهتر پاسخ دادن به پلاسمادرمانی دارند، نگرانی بیماران بهبود یافته برای درمان به مخاطبان برنامه اطلاعات مفیدی را ارایه کند.

این برنامه امروز ۲۷ فروردین با اجرای محمد نظری و زینب پور ابراهیم ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما از زمان شیوع ویروس کرونا هر روز بخشی را درباره دستاوردهای تازه پزشکی در این زمینه ارائه کرده و متخصصان و کارشناسان روانشناس را برای بهبود شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی نیز به برنامه دعوت کرده است که از جمله این کارشناسان می‌توان به احمدرضا بهره‌مند فوق‌تخصص ژنتیک میکروب‌های عفونی و امیرعلی سهراب‌پور معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران و فوق‌تخصص بیماری‌های گوارشی اشاره کرد. این برنامه پرمخاطب‌ترین برنامه خانواده محور سیماست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است