سری جدید «سوریخ» در راه است/ فرزندآوری و ازدواج موضوع فصل دوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
مهران رسام در گفتگو با صبا:

سری جدید «سوریخ» در راه است/ فرزندآوری و ازدواج موضوع فصل دوم

مهران رسام از تصویب ساخت فصل دوم مجموعه «سوریخ» در شبکه سلامت خبر داد.

مهران رسام تهیه‌کننده مجموعه «سوریخ» که به تازگی پخش آن از شبکه سلامت به پایان رسیده است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این مجموعه توضیح داد: زمانی که «سوریخ» از سوی شبکه به من و مجید پرکار کارگردان این مجموعه سفارش داده شد، ما روی ۶۱ موضوع کار کردیم و طرح مورد نظر را به شبکه ارایه دادیم تا زمانی که تصوبب و ساخته شد.

وی ادامه داد: حدود یک ماه نگارش این مجموعه طول کشید و دو ماه هم برای تولید زمان برد و به تازگی پخش آن از شبکه سلامت به پایان رسیده است. در «سوریخ» از مسایل مختلف بهداشتی که مصوبه شورای سلامت سازمان صداوسیما بود، صحبت کردیم.

تهیه‌کننده «سوریخ» درباره ساخت فصل دوم این مجموعه گفت: سفارش ساخت فصل دوم از سوی شبکه به ما داده شده است. همچنین مصوب شده و کد هم گرفته است. در حال حاضر روی طرح‌های این فصل کار می‌کنیم اما هنوز به مرحله اجرایی نرسیده است.

رسام افزود: قصد داریم سری دوم این مجموعه را بر خلاف فصل اول که هر قسمت یک موضوع متفاوت داشت، در ۳۰ قسمت به صورت دنباله‌دار با موضوع فرزندآوری و ازدواج در فضای طنز تولید کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: غیر از بازیگران فصل اول از بازیگران جدید در حوزه طنز نیز استفاده می‌کنیم. البته هنوز بازیگر جدیدی اضافه نشده و در حال مذاکره با آن‌ها هستیم.

محمد لقمانیان، مجتبی شفیعی و مهسا ایرانیان، یدالله شادمانی، دنیا رحیمی، مانی فیروزی و ترنم کاظمی بازیگران این مجموعه نمایشی هستند.

«سوریخ» یک روایت فانتزی است که با هدف آگاهی بخشی در حوزه سلامت و خانواده در ۶۰ قسمت به کارگردانی مجید پرکار برای پخش از شبکه سلامت سیما ساخته شد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است