شرایط اکران آنلاین برای همه فراهم شود/ اقدام جسورانه ابراهیم حاتمی‌کیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۱۱
کامران تفتی در گفتگو با صبا:

شرایط اکران آنلاین برای همه فراهم شود/ اقدام جسورانه ابراهیم حاتمی‌کیا

کامران تفتی معتقد است اکران آنلاین می‌تواند یک مسیر مدرن و جذاب برای نمایش فیلم‌ها باشد.

کامران تفتی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا نظر خود را درباره اکران آنلاین فیلم «خروج» اینگونه بیان کرد: اقدام ابراهیم حاتمی‌کیا در اکران آنلاین فیلمش قابل تحسین است. با تعطیلی سینماها، اقدام وی و پیشگام شدن برای اکران آنلاین جسارتی ستودنی است و امیدوارم اکران آنلاین فیلم «خروج» با موفقیت همراه باشد و همچنین امیدوارم به زودی به شرایط عادی بازگردیم و امکان اکران در سینماها نیز فراهم شود.

بازیگر فیلم «ماهورا» عنوان کرد: برای سینماگران بسیار مهم است نتیجه کار و زحمت‌شان را برای مردم به نمایش بگذارند. امیدوارم این مسیر یعنی اکران آنلاین برای سایر فیلم‌هایی که سازندگان‌شان تصمیم به اکران اینترنتی آن خواهند داشت با ضرر و زیان همراه نباشد.

تفتی با بیان اینکه اکران آنلاین فعلا در مرحله آزمون و خطا قرار دارد گفت: به نظرم باید مدتی صبر کرد و دید مردم و مخاطبان چه واکنشی به این شیوه از اکران نشان خواهند داد. اگر استقبال از طرف مردم دلگرم کننده باشد طبعا اکران آنلاین می‌تواند یک مسیر مدرن و جذاب برای اکران فیلم‌ها باشد. تعارف که نداریم صنعت سینما منوط به استقبال، حضور و حمایت مردم است و اگر استقبال خوب باشد می‌توان این نوع اکران را ادامه داد.

تفتی در پایان تصریح کرد: برای بیشتر دیده شدن آثار سینمایی، صنعتی شدن سینما و اعتلای فرهنگ و هنر باید از همه مسیرها  و سازوکارها بهره برد. اگر شرایط اکران آنلاین بتواند همپای اکران سینمایی پیش برود و برای سینماگران نتیجه رضایت بخشی داشته باشد می‌توان در آینده نیز به این شیوه مدرن از اکران امیدوار بود و آن را ادامه داد.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است