اطلاعیه دفتر نظارت بر مشاغل سازمان سینمایی درباره فاصله گذاری هوشمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷

اطلاعیه دفتر نظارت بر مشاغل سازمان سینمایی درباره فاصله گذاری هوشمند

دفتر نظارت بر مراکز، مجامع و مشاغل سازمان سینمایی در زمینه حفظ فاصله گذاری هوشمند اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در راستای اجرای بخش نامه فاصله گذاری هوشمند ازسوی سازمان امور استخدامی کشور و بر اساس ضوابط راهنمای وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی جهت مبارزه با کووید ۱۹ (کرونا ویروس) دفتر نظارت بر مراکز، مجامع و مشاغل سازمان سینمایی اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به منظور حفظ فاصله گذاری هوشمند و الزامات سلامت در محیط کار، از متقضیان محترم ارزشیابی و دریافت گواهینامه هنری ( سینمایی) تقاضا دارد برای تسریع در امور و عدم نیاز به مراجعه حضوری از این پس مدارک و مستندات لازم جهت ارایه به بخش ارزشیابی هنرمندان در سازمان امور سینمایی را بر اساس موارد زیر ارسال کنند.

– دانلود فرم های ارزشیابی هنرمندان از سایت سازمان امور سینمایی.

– مطالعه دقیق فرمها و سپس پر نمودن فرم ها ( خواهشمند است اطلاعات درخواستی در تمامی قسمت های خالی فرم ها پر شود )

– مطالعه دقیق اسناد و مدارک موردنیاز جهت ارایه به بخش ارزشیابی هنرمندان ( کلیه مدارک موردنیاز در انتهای فرم های درخواستی ذکر شده است ).

– اسکن کلیه مدارک درخواستی.

– ارسال مدارک اسکن شده به آدرس پست الکترونیکی : arzeshyabi.cinema@gmail.com

– چنانچه حجم فیلم های متقاضیان دریافت گواهینامه هنری بیش از ظرفیت لازم جهت ارسال از طریق پست الکترونیکی باشد، متقاضیان محترم می توانند بخشی از فیلم ها را به همراه تیتراژ ابتدایی و انتهایی فیلم که نام هنرمند در آن قید شده است را به آدرس پست الکترونیک فوق ارسال نمایند.

– درصورت وجود هر گونه پرسش در مورد پر نمودن فرم ها ویا ارسال اسناد و مدارک مورد نیاز ، شماره تلفن ۳۳۹۶۶۱۳۱-۳۳۹۶۶۱۱۳دفتر نظارت بر مراکز ، مجامع و مشاغل پاسخگوی متقاضیان عزیز می باشد.»

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است