سریال «آوای باران» از شبکه سحر روی آنتن می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵

سریال «آوای باران» از شبکه سحر روی آنتن می‌رود

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» با کارگردانی حسین سهیلی زاده از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «آوای باران» با کارگردانی حسین سهیلی زاده از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

این مجموعه ۴۰ قسمتی داستان زندگی طاها ریاحی را که تاجر داروست، روایت می کند. بر اثر بروز اتفاقاتی زندگی طاها دگرگون می شود و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش «باران» رقم می خورد. او مجبور به ترک کشور می شود. پس از سال ها به ایران باز می گردد و به دنبال دختر گمشده اش می گردد و متوجه می شود که نادر و زیور خواهرزاده و همسر خواهرزاده اش نتوانسته اند از دخترش نگهداری کنند و باران به دلیل آزار و اذیت های آن ها از خانه فرار کرده و همراه گروه های تکدی گری شده است. جستجوهای طاها ادامه می یابد تا این که در می یابد….»

ارناد پانجیچ زبانگردانی و زیرنویس این مجموعه به زبان بوسنیایی برای پخش از کانال بالکان را برعهده دارد.

حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سام درخشانی، الهام درخشنده، مهران احمدی، ثریا قاسمی، سیاوش خیرابی، امیر دژاکام، علی تقوازاده، مهران رنجبر، نیلوفر پارسا، آرزو افشار، شایان جلالی، ناهید محمودی، سپیده خداوردی، علی یعقوبی، مبینا سادات آتشی، بهنام داوری و علی فتاحی در «آوای باران» نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» دوشنبه ۲۵ فروردین از ساعت ۲۳:۰۰ به وقت تهران و به جایگزینی سریال «پایتخت» از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

سیدمحمد هاشمی اصل تهیه کننده سریال «آوای باران» است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است