«جوخه انتخار» و «نگهبانان کهکشان» در زمان مقرر آماده اکران هستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۷
بالاخره یک خوش‌قولی در دوران کرونا؛

«جوخه انتخار» و «نگهبانان کهکشان» در زمان مقرر آماده اکران هستند

جیمز گان در رشته توییتی از نتیجه‌بخش بودن آینده‌نگری‌ها و آماده شدن پروژه‌های ابرقهرمانی خود در زمان مقرر از پیش اعلام شده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، جیمز گان کارگردان قسمت سوم مجموعه «نگهبانان کهکشان» و «جوخه انتخار» خبر داد که ساخت هیچ‌کدام از این ۲ فیلم به خاطر ماجرای بحران شیوع کرونا دچار تاخیر نخواهد شد.

گان در پاسخ به هواداران فیلم‌ «جوخه انتخار» در توییتر نوشت این محصول مشترک کمپانی‌ دی‌سی و استودیوی برادران‌وارنر در همان زمان مقرر یعنی ۶ آگوست ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

او نوشت: در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که تاریخ نمایش «جوخه انتخار» تغییر کند. ما از برنامه زمان‌بندی جلو هستیم. ما بسیار خوش‌شانس هستیم که توانستیم فیلمبرداری را به پایان برسانیم و کار تدوین را از خانه کلید بزنیم؛ امری که به خاطر آینده‌نگری استودیو و اعضای تیم پست‌پروداکشن – قبل از دوران قرنطینه – محقق شد.

گان ۵۶ ساله در مورد قسمت سوم «نگهبانان کهکشان» نیز نوشت: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌‌های ما درست مانند قبل از دوران شیوع ویروس کرونا به پیش می‌رود.

تاکنون اکران بسیاری از آثار جدید دنیای سینمایی مارول به خاطر اپیدمی گسترده کرونا و خاموشی صنعت سینما در جهان به تعویق افتاده است. اول اکران «بیوه سیاه» از ماه می به نوامبر منتقل شد و بعد از آن نمایش فیلم‌های «جاودانه‌ها – Eternals»، «شانگ-چی»، «دکتر استرنج ۲»، «ثور: عشق و تندر»، «پلنگ سیاه ۲» و «کاپیتان مارول ۲» مانند دومینو به نیمه دوم سال ۲۰۲۲ موکول شد.

جیمز گان یک بار توسط کمپانی دیزنی و به خاطر توییت‌هایی جنجال‌برانگیز که سال‌ها قبل نوشته بود، از پروژه «نگهبانان کهکشان» اخراج و بعد از آن دوباره به کار دعوت شد. این اتفاقات و رفت و آمدها کار تولید این فیلم را دچار تاخیر کرد و از همین رو گان توسط استودیو برادران‌وارنر برای کارگردانی «جوخه انتخار» به خدمت گرفته شد. او در نهایت پذیرفت که پروژه «نگهبانان کهکشان» را بعد از اتمام اثر ابرقهرمانی برادران‌وارنر و دی‌سی به پیش برد.

تاکنون از «جوخه انتخار» جدید اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده، جز آن که دنباله‌ای مستقل از فیلمی به همین نام محصول سال ۲۰۱۶ است. مارگو رابی، وایولا دیویس و یوئل کینامان بازیگرانی هستند که در قسمت قبلی این فیلم حضور داشتند و افرادی چون ادریس آلبا، جان سینا، تایکا وایتیتی و ناتان فیلیون ستارگان تازه پیوسته به این پروژه هستند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است