تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان راه‌اندازی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۷

تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان راه‌اندازی شد

«تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان» در روزهای قرنطینه خانگی با شعار«خانه امن تراست» راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، راه اندازی تور مجازی گالری فرهنگسرای گلستان از جمله فعالیت های این مرکز در روزهای قرنطینه خانگی به منظور ارایه خدمات فرهنگی و هنری به شهروندان و علاقه مندان بازدید آثار هنری است.

«نقشنامه» در اینستاگرام با معرفی و مروری بر آثار هنرمندان به نشانی golestan.farhangsara بستری برای بازدید مجازی آثار هنری و آشنایی مخاطبان از زندگی نامه هنرمندان و شیوه و تکنیک های هنری آنان فراهم آورده است.

نمایشگاه «خوشنویسی نستعلیق» با آثار حسین شکرابی از عناوین نقشنامه ۱ است. حسین شکرابی متولد سال ۱۳۴۷ در تهران است. وی پس از دریافت مدرک ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران از محضر استادان کیخسرو خروش، غلامرضا خلج، غلامرضا طلوعی و عبدالصمد حمدی بهره بُرد.

نقشنامه (۲) تور مجازی «گنجینه کتابخانه و موزه ملک» را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد. این مجموعه منتخبی از آثار هنری عصر قاجار با شرحی بر هنر قاجار، حکومت دوران قاجار و تصاویر هنری دوران قاجار با موضوع نگاره گل و پروانه اثر لطفعلی شیرازی، نگارگری عصر قاجار، نگاره میرزا محمدتقی خان اثر میرزا ابوالحسن خان نقاشباشی، نگاره علیقلی میرزا اعتماد السلطنه اثر میرزا ابوالحسن خان غفاری، نگاره گل سرخ اثر ابراهیم الحسنی، نگاره محمدحسین خان، محمد ابراهیم خان و محمد مهدی خان غفاری است.

همچنین با راه اندازی تور مجازی گالری فرهنگ سرای گلستان به منظور رعایت حال شهروندان در روزهای قرنطینه امکان خرید آثار با اعلام اثر منتخب از هنرمند از طریق اینستاگرام این مرکز فراهم شده است.

فرهنگسرای گلستان در  نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است