نمایشنامه «معده طبقه متوسط» را در قرنطینه نوشتم/ «به وقت تهران» در وقت دیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
لیلی عاج در گفتگو با صبا:

نمایشنامه «معده طبقه متوسط» را در قرنطینه نوشتم/ «به وقت تهران» در وقت دیگر

لیلی عاج از نوشتن نمایشنامه «معده طبقه متوسط» در ایام قرنطینه خبر داد.

لیلی عاج نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا درباره برنامه های کنسل شده و پیش رویش اعلام کرد: قرار بود من به همراه گروهم از ۱۹ فروردین ماه نمایش «به وقت تهران» را در سالن قشقایی تئاتر شهر اجرا کنیم که به دلیل بیماری کرونا این نمایش کنسل شد و نمی دانیم زمان جدید اجرا به چه تاریخی موکول می شود یعنی باید تا پایان بیماری کرونا صبر کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارگردان نمایش «به وقت تهران» الهام شعبانی است، بیان کرد: نمایشنامه این کار را من نوشتم که درباره بزهکاری زنان در زندان است که با سختی های فراوان مجوز گرفتیم ولی متاسفانه کرونا اجرای این نمایش را متوقف کرد.

این کارگردان افزود: همچنین در این ایام قرنطینه مشغول نوشتن نمایشنامه بودم که عنوان آن «معده طبقه متوسط» و درباره کارگران روزمزد منطقه هفت تپه است که بعد از پایان کرونا این نمایشنامه را هم به همراه اعضای گروه اجرا می کنیم.

این نمایشنامه نویس با اشاره به اینکه هنوز اسمی برای گروه خود انتخاب نکرده است، تاکید کرد: برای اعضای گروه مهم این است که در کنار یک دیگر و با هم همکاری کنیم. تا به امروز درباره اسم برای گروه به نتیجه خاصی نرسیدیم زیرا بدون قرار و نوشته خاصی کنار هم هستیم و مهم این است که در کنار هم باشیم.

کارگردان نمایش «نایب سرخی ها» در پایان گفت: این گروه شامل هشت خانم می شود که نام بعضی از اعضای گروه مسیح کاظمی، الهام شعبانی، یلدا عباسی، بهاره مشیری است. همه اعضای گروه در حوزه تئاتر فعالیت می کنند و امیدواریم هر چه سریعتر بیماری کرونا دست از سر بشر بردارد تا بتوانیم دوباره به دیدار مخاطبان برویم.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است