تخیل بچه‌ها درباره «قرنطینه» فوق‌العاده و بامزه است/ افزایش داوران مسابقه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۶
لیلی گلستان در گفتگو با صبا گفت:

تخیل بچه‌ها درباره «قرنطینه» فوق‌العاده و بامزه است/ افزایش داوران مسابقه

مدیر گالری گلستان، استقبال بچه ها را از مسابقه نقاشی «قرنطینه» بسیار خوب و نقاشی هایشان را عالی و بامزه توصیف کرد.

لیلی گلستان مدیر گالری «گلستان» در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره آثاری که به مسابقه نقاشی «قرنطینه» ارسال شده است، گفت: استقبال از این نمایشگاه بسیار خوب بود و تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر از بچه های زیر ۱۰ سال برای ما ارسال شده است آنهم در حالی که فکر نمی کردم این اندازه آثار برای مسابقه ارسال شود.

وی درباره نمایش این آثار بیان کرد: آثار برگزیده این مسابقه فقط روی سایت گالری گلستان به نمایش گذاشته می شود و به سه اثر برگزیده نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

گلستان درباره داوری آثار هم گفت: قرار بود همه آثار این مسابقه را خودم به تنهایی داوری کنم ولی با توجه به استقبال بسیار زیادی که صورت گرفته و هنوز هم مهلت ارسال آثار به پایان نرسیده است، بنابراین آثار ارسالی به مسابقه بسیار افزایش خواهد یافت و لازم است که از چند هنرمند نقاش دیگر هم بخواهم که در کار داوری آثار به من کمک کنند.

این گالری دار با سابقه درباره کیفیت آثار ارسالی به این مسابقه توضیح داد: نقاشی های بچه ها بسیار عالی است. تخیل بچه ها فوق العاده و بسیار بامزه است و با دیدن نقاشی هایشان فقط می خندم.

مدیر گالری گلستان در پایان درباره برنامه های این گالری هم اظهار کرد: گالری گلستان از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و هشت هنرمند که از سه سال قبل برای برگزاری نمایشگاه آثارشان در گالری وقت گرفته بودند، نمایشگاه هایشان لغو شده است. هنوز نمی دانیم از چه زمانی می توانیم گالری را بازگشایی کنیم و منتظریم که شرایط به حالت عادی بازگردد.

مهلت ارسال آثار به مسابقه نقاشی «قرنطینه» تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثارشان را به آدرس ایمیل info@golestangallery.com ارسال کنند.

فاطمه حامدی خواه

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است