پخش فصل چهارم «شهروند و مافیا» از اول اردیبهشت/ علیرام نورایی وزنه مسابقه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
علیرضا سلطانی در گفتگو با صبا:

پخش فصل چهارم «شهروند و مافیا» از اول اردیبهشت/ علیرام نورایی وزنه مسابقه است

تهیه‌کننده مسابقه «شهروند و مافیا» از پخش فصل چهارم این مسابقه از اول اردیبهشت خبر داد.

علیرضا سلطانی تهیه‌کننده مسابقه «شهروند و مافیا» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت پخش این برنامه عنوان کرد: مسابقه «شهروند و مافیا» با نام قبلی «مافیا» از مهر ماه سال ۹۸ روی آنتن شبکه سلامت رفت و ما سعی کرده‌ایم این مسابقه را با خلاقیت، جنس مسابقه و حضور فرد شناخته شده مانند بهنام تشکر در فصل اول و علیرام نورایی در فصول دوم تا چهارم پیش ببریم و پس از فصل اول با توان بیشتری کار کنیم.

وی ادامه داد: حال این مسابقه به فصل چهارم رسیده که قرار است از اول اریبهشت‌ماه ۹۹ در ۳۲ قسمت تا عید فطر از شبکه سلامت پخش شود. این فصل را قبل از شیوع ویروس کرونا در بهمن ماه ۹۸ ضبط کردیم.

تهیه‌کننده «شهروند و مافیا» درباره حضور بانوان در این برنامه گفت: فصل اول و دوم این مسابقه مخاطبان زیادی از جمله بانوان از ما پرسیدند که چرا خانم‌ها در مسابقه حضور ندارند؟ ما به آن‌ها پاسخ دادیم در مرحله فراخوان از خانم‌ها و آقایان برای شرکت در مسابقه دعوت کردیم اما کسانی که برای آزمون‌ها و مراحل انتخابی آمدند سطح کیفی آزمون آن‌ها خیلی خوب نبود.

سلطانی ادامه داد: اما در فصل سوم با تلاش دوستان سعی کردیم ۷ قسمت را به خانم‌ها اختصاص دهیم. برای ما باعث افتخار است که خانم‌ها در «شهروند و مافیا» حضور داشته باشند اما دوستان باید تمرین و توجه بیشتری برای مسابقه انجام بدهند تا سطح کیفی بازی خانم‌ها مانند آقایان نیز به سطح قابل قبول و خوبی برسد.

وی درباره حضور علیرام نورایی به عنوان راوی مسابقه «شهروند و مافیا» عنوان کرد: یکی از ویژگی های راوی در مافیا این است که در حقیقت بر روند بازی اخلال ایجاد نکند. ما اسم این کاراکتر را راوی گذاشتیم به دلیل آنکه سه وظیفه تعامل با شرکت کنندگان، اداره بازی و ارتباط با مخاطب را دارد. این سه وظیفه در حقیقت یکسری مرزهای باریکی با یکدیگر دارند که باید راوی به آن توجه کند.

تهیه‌کننده «شهروند و مافیا» افزود: ما تجربه‌های موفقی را با بهنام تشکر داشتیم و سعی کردیم نقاط قوت ایاشن را به علیرام نورایی منتقل و نقاط ضعف را برطرف کنیم. در حال حاضر علیرام نورایی تبدیل به وزنه مسابقه شده است و مخاطب با عکس العمل و ری اکشن‌های او جذب مسابقه می‌شود.

سلطانی درباره استقبال مخاطبان از برنامه گفت: ما بسیاری از دوستان را با این مسابقه آشنا کردیم و آن‌ها جذب مسابقه شدند. در واقع استقبال مخاطبان از برنامه خوب بوده و افزایش داشته است. همچنین باعث افزایش دایره مخاطبان شبکه نیز شده است.

وی در پایان درباره ادامه دار بودن این مسابقه نیز مطرح کرد: ما آمادگی برای ساختن ادامه این مسابقه را داریم اما باید از سوی شبکه به ما سفارش داده شود. همچنین اگر شبکه سفارش ساخت بدهد و مشکلی پیش نیاید علیرام نورایی نیز در ادامه راه با ما است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است