رضا رشیدپور هزینه تولید «حالا خورشید» را اعلام کرد/ ۱۷ تا ۲۲ میلیون هزینه هر قسمت | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
پاسخ به خبرهای غیررسمی درباره دستمزد بالا؛

رضا رشیدپور هزینه تولید «حالا خورشید» را اعلام کرد/ ۱۷ تا ۲۲ میلیون هزینه هر قسمت

رضا رشیدپور هزینه تولید هر قسمت از «حالا خورشید» را اعلام کرد و گفت از اتهام زنندگان شکایت کرده است.

به گزارش خبرگزاری صبا، رضا رشیدپور مجری برنامه های تلویزیونی که به تازگی مبلغ دستمزد وی در رسانه ها محل بحث و پرسش شده است و گفته می شد که برای اجرای هر قسمت «حالا خورشید» ۴۰ میلیون تومان دریافت کرده و نیمی از آن دستمزد شخصی‌اش بوده و کلا ۴۳۳ میلیون تومان از این برنامه درآمد داشته است، به این مطالب پاسخ داد.

او در لایو اینستاگرامش اعلام کرد: «به احترام مردم و برای ثبت در تاریخ عرض می‌کنم. به دلیل کمبودهای داخل سازمان، برنامه حالا خورشید خارج از سازمان ضبط می‌شد بنابراین هزینه تولید آن شامل رقم‌های مثل اجاره استودیو در بیرون از سازمان، اجاره تجهیزات فنی مثل LED‌‌هایی که داخل استودیو بود، می شد.

حدود ۵۰ تا ۷۰ نفر پرسنل در فصل‌های مختلف حالا خورشید من را همراهی می‌کردند و چندین نفر از مجریان و گزارشگران مختلف کنار من بودند و همچنین مهمانانی برای حضور در استودیو، برخی از آنها دستمزد دریافت می‌کردند. یا مهمان‌هایی که از شهرستان‌ها می‌آمدند و هزینه آنها شامل پول بلیت هواپیما، اقامت در هتل، حمل و نقل و پذیرایی بود. به علاوه دکورهای مختلفی که در فصل‌های مختلف برای برنامه حالا خورشید ساخته می‌شد.

با احتساب هزینه‌های تولید که تنها بخشی از آن را در ویدیوی قبل عرض کردم و هزینه‌ها فراتر از این بوده است، کل بودجه برنامه حالا خورشید در اوایل کار حدودا ۱۷ میلیون تومان و در اواخر کار حدودا ۲۲ میلیون تومان بوده.

یک میانگین ریاضی نشان می‌دهد که بودجه کل تولید حالا خورشید برای هر اپیزود زیر ۲۰ میلیون تومان بوده است که این رقم مشمول بیمه، مالیات و کسورات قانونی هم می‌شده است.

اسناد مربوط به این قراردادها و پرداخت‌ها توسط روابط عمومی محترم شبکه در توئیتر منتشر شده که من عین اسناد را پیوست همین پست اینستاگرامی می‌کنم. از مردم گرامی، مخاطبان ارجمند و فرهیخته خیلی ممنونم. حتما دانستن و شفافیت و آگاهی حق شماست.»

وی همچنین اعلام کرد: شکایت رسمی من درباره‌ انتشار تهمت حقوق چهارصد و سی و سه میلیون تومانی و یا دریافت چهل میلیون تومان به عنوان دستمزد اجرا برای هرقسمت حالا خورشید تقدیم دادسرای محترم فرهنگ و رسانه شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    116/456/613/000
  • بی‌بدن
    29/124/595/500
  • سال گربه
    22/990/893/000
  • آپاراتچی
    4/487/940/000
  • مست عشق
    4/412/845/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/740/683/000
  • پرویزخان
    3/334/649/500
  • نوروز
    3/241/621/000
  • آسمان غرب
    3/219/361/000