روان‌های کرونا زده سوژه جدید «راز» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۲

روان‌های کرونا زده سوژه جدید «راز» شد

ششمین قسمت از ویژه برنامه «راز» به ابعاد ناگفته‌ای از روان‌شناسی کرونا می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «راز» ویژه برنامه شبکه چهار سیما با موضوع بررسی جهان پس از کرونا، درباره ناگفته‌های این ویروس و شبهات مربوط به آن است که هر شب به تهیه کنندگی مهدی سموعی و با اجرای محمدحسین ساعی ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می‌شود.

ششمین قسمت از این ویژه برنامه با حضور سیدمحسن فاطمی، فوق دکتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد و استاد دانشگاه ابعاد ناگفته‌ای از روان‌شناسی کرونا را بررسی می‌کند.

با اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا و توصیه‌هایی مبنی بر عدم انجام مناسک دینی گروهی، همچون زیارت اماکن مقدس و تعطیلی برخی زیارتگاه‌ها در سراسر دنیا به منظور مهار این ویروس بار دیگر بانگ بررسی رابطه علم و دین و تعامل بین داده‌های دینی و یافته‌های بشری به گوش رسید و شبهاتی در ذهن‌ها شکل گرفت.

استادان حوزه و دانشگاه، صاحب نظران و پژوهشگران با حضور در برنامه «راز» به این شبهات پاسخ داده و تمدن اسلامی و غربی را در مواجهه با این بحران جهانی مقایسه می‌کنند. سید محسن فاطمی، فوق دکتراى روانشناسى از دانشگاه هاروارد و استاد دانشگاه مهمان ششمین قسمت از این برنامه است و با موضوع «روان های کرونا زده در پساکرونا» صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است