هیات داوران «شادواره بین‌المللی دنیای رنگی» معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

هیات داوران «شادواره بین‌المللی دنیای رنگی» معرفی شدند

هیات داوران نخستین «شادواره بین المللی دنیای رنگی» طی حکمی از سوی فروغ قجابگلو دبیر جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صبا، هیات داوران نخستین «شادواره بین المللی دنیای رنگی» طی حکمی از سوی فروغ قجابگلو دبیر جشنواره معرفی شدند.

شقایق فراهانی، نگارعابدی، حمید ترکاشوند، فروغ قجابگلو، مصطفی ماهوری، مهسا طلوع شریفی، فرحناز قجابگلو و سپیده نظیری اعضای هیات داوران نخستین شادواره بین المللی دنیای رنگی را تشکیل می دهند.

«نخستین شادواره دنیای رنگی» از طرف موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری امیدیه و گروه اتوبوس صلح و شادی با همکاری خانه تئاتر و جمعیت طلوع بی نشان‌ها (سرای مهر) با محوریت «چه برنامه‌ای برای ایمنی خودمان در مواجهه با ویروس کرونا داشته باشیم»، «فرهنگ انسانی (یاری رسان باشیم)»، «حفظ تندرستی و ایمنی خانواده (نوروز در خانه بمانیم)»، «کرونا دروازه بی مرز جهان (جهان مرز ندارد)» و «کرونا به ما آموخت که چشم‌ها را باید شست» در روزهای قرنطینه و در فضای مجازی برگزار می شود.

به دلیل استقبال از جشنواره امکان ارسال بیش از یک اثر در زمان برگزاری جشنواره فراهم شده و تا بازگشایی مدارس تمدید شده است.

شرکت کنندگان از ایران و سایر کشور‌ها می توانند آثار ارسالی خود را از طریق شماره واتس‌آپ ۰۹۳۶۶۲۱۳۴۲۵و یا به آدرس پست الکترونیکی Namayesh.khallagh@gmail.com و همچنین تلگرام @shadvaredonyayrangi و اینستاگرام @doyayerangi دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است