انیمیشن محبوب «رابین هود» بازسازی می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
جدیدترین اقدام دیزنی‌؛

انیمیشن محبوب «رابین هود» بازسازی می شود

کمپانی دیزنی بازسازی انیمیشن محبوب «رابین هود» را به عنوان تازه ترین اقدام خود معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی دیزنی «رابین هود» را به عنوان تازه ترین اثر کلاسیک خود برای بازسازی مورد هدف قرار داده‌ است.

کارلوس لوپز استرادا که احتمالا بیشتر برای کارگردانی فیلم جنایی «Blindspotting» محصول ۲۰۱۸ شناخته می‌شود، قرار است هدایت این پروژه را که نوشته کاری گرانلوند است، در دست بگیرد.

گرانلوند به تازگی فیلمنامه بازسازی «بانو و ولگرد» را برای استودیوی دیزنی نوشته است.

جاستین اسپرینگر که  کارهای «دامبو» و «ترون: میراث» را در کارنامه دارد نیز در حال توسعه مراحل تولید این پروژه برای سرویس آنلاین دیزنی پلاس است.

«رابین‌ هود» یک اثر کمدی و موزیکال است که بر روی یک داستان معروف با کاراکترهای حیوانی با رفتار انسانی تمرکز دارد. در این قصه رابین هود یک روباه، جان کوچولو یک خرس، پدرتاک یک گورکن، پرنس جان یک شیر، داروغه ناتینگهام یک گرگ و پرنسس ماریان هم یک روباه است.

فیلم انیمیشنی «رابین هود» محصول ۱۹۷۳ که یکی از آثار مشهور دهه هفتاد دیزنی است از نظر منتقدان در طی این سالها با افت و خیزهای زیادی مواجه شده است. این انیمیشن در سال ۱۹۷۳ نامزد جایزه اسکار بهترین ترانه شد.

گفته می شود این بازسازی بازهم موزیکال و بازهم با کاراکترهای حیوانی با رفتارهای انسانی است و البته به صورت لایواکشن ساخته می شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است