آهنگساز اسطوره‌ای به دنیای «دیو و دلبر» برمی‌گردد/ همکاری با دیزنی‌پلاس | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۷

آهنگساز اسطوره‌ای به دنیای «دیو و دلبر» برمی‌گردد/ همکاری با دیزنی‌پلاس

آلن منکن آهنگساز برنده 8 جایزه اسکار بار دیگر موسیقی متن قصه «دیو و دلبر» را این بار برای یک سریال می سازد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اینسایددِمجیک، آلن منکن آهنگساز اسطوره ای برنده ۸ جایزه اسکار که موسیقی متن انیمیشن سال ۱۹۹۱ «دیو و دلبر» محصول دیزنی، نسخه تئاتری آن و همینطور نسخه لایو اکشن آن را ساخته است، اکنون قرار است برای دیزنی پلاس آهنگ سریال «دیو و دلبر» را که پیش درآمدی بر قصه اصلی است، بسازد. پیش تر خبر مذاکره منکن با سازندگان این پروژه اعلام شده بود.

آلن منکن در برنامه ای تحت عنوان «صحبت با آلن منکن» این موضوع را علنی کرد.

آهنگساز «علاءالدین» در این باره گفت: در برنامه کاری ام یک دنباله از «دیو و دلبر» را دارم…البته ببخشید این پیش درآمد است. داستان پیش از قصه اصلی روایت می شود و دیزنی پلاس روی آن کار می کند.

دیگر پروژه هایی که منکن در این مصاحبه از آنها به عنوان کارهای پیش رویش یاد کرد عبارتند از: دنباله فیلم «افسون زده»، یک اقتباس تئاتری از اثر «هرکول» و لایواکشن «پری دریایی کوچولو»

درباره پیش درآمد «دیو و دلبر» اطلاع چندانی در دسترس نیست جز اینکه این سریال پیش درآمد بازسازی لایواکشن «دیو و دلبر» با بازی اما واتسون، جاش گاد و اوان مک گرگور است که بیش از یک میلیارد دلار فروش کرد.

آلن منکن آهنگساز پرآوازه آمریکایی است که در کارنامه کاری اش ۸ جایزه اسکار و ۱۱ جایزه گرمی دیده می شود. منکن در کسب جایزه اسکار موسیقی پس از آلفرد نیومن با ۹ جایزه اسکار رکورد دار است.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است