راهیابی فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به جشنواره مونتاک | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰

راهیابی فیلم کوتاه «گهواره سکوت» به جشنواره مونتاک

«گهواره سکوت» ساخته مصطفی مهربان به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم مونتاک نیویورک راه یافت.
به گزارش خبرنگار صبا، فیلم کوتاه داستانی «گهواره سکوت» به کارگردانی مصطفی مهربان پس از چندین حضور بین المللی در جشنواره های مختلف، به تازگی در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه مونتاک ۲۰۱۹ پذیرفته شده که با پنج فیلم کوتاه داستانی دیگر رقابت می کند.
در قصه «گهواره سکوت» آمده است: رسول باید گهواره ای را به دست همسر دوست شهیدش برساند. با بازگشت موقتی رسول از جنگ و جنوب به شمال، لعیا قصد دارد این بار با او به جنگ برود. گهواره دلیلی می شود تا رسول از خواسته همسرش، لعیا سر باز زند.
دیگر عوامل این فیلم کوتاه ۱۳ دقیقه‌ای عبارتند از نویسنده و کارگردان: مصطفی مهربان، بازیگران: اکرم رادنیا، آناهیتا خسروی، حدیقه سمیع پور، کاظم نظری، مریم داداشی، فیلم‌برداران: مجتبی کوهکن، صدابرداران: مهرداد معظمی، تدوین‌ و صدا گذاری: مجتبی کوهکن، دستیار کارگردان: مرتضی غلامی، دستیار تصویر: امیر کوهکن، عکاس و منشی صحنه: مرضیه حیدری، تهیه کننده: مصطفی مهربان با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رودبار.
جشنواره بین‌المللی فیلم مونتاک نیویورک با شعار همجواری زندگی با طبیعت، در چهار بخش محیطی، اجتماعی، دراماتیک، گشت و گذار، ۲۵ تا ۲۸ جولای (۳ تا ۶ مرداد) در مونتاک نیویورک برگزار خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است