متروگلدوین‌مایر «گوچی» را شکار کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶

متروگلدوین‌مایر «گوچی» را شکار کرد

تیم مدیریتی جدید کمپانی فیلمسازی متروگلدوین‌مایر در اولین شکار خود حق پخش درام جنایی «گوچی» ریدلی اسکات را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی متروگلدوین‌مایر «MGM» حق پخش درام جنایی و واقعی قتل مائوریزیو گوچی نوه مالک کمپانی «گوچی» به کارگردانی ریدلی اسکات را در اختیار خود گرفت.

در این فیلم که قرار است عید شکرگزاری سال ۲۰۲۱ اکران شود، لیدی گاگا خواننده سرشناس موسیقی پاپ آمریکا بازی خواهد کرد.

فیلمنامه این درام جنایی را روبرتو بنتی‌وگنا بر اساس کتابی به نام «خانه مد گوچی: داستانی شورانگیز درباره قتل، جنون، زرق و برق و طمع» به قلم سارا گیفوردن، نوشته است.

این خرید MGM در پی تغییر و تحولات اخیر رخ داده در این کمپانی و تلاش مایکل دلوچا برای محکم کردن جای پای خود به عنوان رئیس هیات مدیره این استودیوی فیلمسازی است. دلوچا با سابقه تهیه‌کنندگی آثاری چون «۵۰ طیف خاکستری» و «کاپیتان فیلیپس» در ماه ژانویه به این مقام دست یافت. او بعد از این انتصاب پاملا ابدی، تهیه‌کننده کهنه‌کار سینما را به عنوان رئیس این کمپانی برگزید.

متروگلدوین‌مایر در سال‌های اخیر توجه خود را روی بازسازی آثار مهم تاریخ خود همچون «بن‌هور» و دنباله‌های بیشتر از سری فیلم‌های «جیمز باند» متمرکز کرده بود. حال آنکه به نظر می‌رسد دلوچا بر ساخت و یا خرید آثار جدید تاکید بیشتری دارد.

جدیدترین اثر این کمپانی از سری فیلم‌های جیمز باند با نام «زمانی برای مردن نیست» قرار بود در همین ماه آپریل اکران شود که با توجه به ماجرای شیوع ویروس کرونا نمایش آن تا ماه نوامبر به تاخیر افتاد.

فیلم جدید ریدلی اسکات، دومین حضور لیدی گاگا در تراز اول سینما خواهد بود. او پیش از این در فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» به کارگردانی «بردلی کوپر» حضور داشته و برای این نقش‌آفرینی نامزد جایزه اسکار بازیگری و برنده جایزه اسکار بهترین ترانه اصلی آن سال شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است