انتشار سومین فراخوان مزایدۀ آنلاین آثار هنری در آرتیبیشن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۴

انتشار سومین فراخوان مزایدۀ آنلاین آثار هنری در آرتیبیشن

سومین دورۀ مزایده آرتیبیشن در اردیبهشت‌ماه سال 99 با آثار متنوعی از پیشکسوتان هنر و جوانان مستعد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، آرتیبیشن در آبان و اسفند ۹۸ با برگزاریِ دو مزایدۀ آنلاین و جمع‌آوری آثاری از هنرمندان پیشکسوت و جوان، اقدام به فروش فوری ۲۵ اثر از مجموع‌داران در یک مزایده خصوصی در کانال تلگرام Artibition_auction کرد.

اکنون سومین دورۀ مزایده در اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ با آثار متنوعی از پیشکسوتان هنر و جوانان مستعد این عرصه تکرار خواهد شد و از همۀ مجموعه‌داران دعوت می‌شود تا در صورت تمایل آثار هنرمندان پیشکسوت خود را برای سومین دوره از مزایدۀ آنلاین آرتیبیشن معرفی کنند. مهلت ارسال آثار تا روز ۳۱ فروردین ماه خواهد بود و آثار منتخب تنها از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندانی که دارای بازار خاص هستند گزینش خواهد شد. مزایده از روز ۴ اردیبهشت می شود.

در دوره‌های پیشین این مزایدۀ آنلاین در بخش اول پنج اثر و در دورۀ دوم آن ۲۰ اثر گزینش شده بود که خود در سه بخش و هر اثر به مبلغ حداقل یک سوم ارزش واقعی خود در مزایده حضور یافتند تا آماده جذب پیشنهاد قیمت‌های بالاتر شوند. با آغاز هر بخش از این مزایده‌ها خریداران به مدت ۴۸ ساعت فرصت پیشنهاد خرید در بازه‌های بالاتر داشتند و آثارِ مجموعه‌داران پس از ۴۸ ساعت به فروش رسیدند. در این مزایده‌ها در مجموع با فروش ۹۲ درصد، ۲۳ اثر از کل آثار به فروش رسید و گرانترین آثار در دومین مزایده اثر پرویز تناولی با تعداد ۵ بید و رشد ۱۳ درصدی ۲۲۰ میلیون تومان، و در اولین مزایده که به‌صورت آرمایشی برگزار شده بود، به اثر صادق تبریزی تعلق گرفت که با ۱۲ بید و نرخ رشد ۱۰۵ درصد ۱۰میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

علاقه‌مندان برای فروش آثار خود در مزایده می‌توانند با شرایط ذیل آثار خود را به تلگرام و یا واتس‌اپ شمارۀ ۰۹۱۲۲۱۲۱۰۳۰ ارسال کنند: اثر ارسالی بایستی از هنرمندان پیشکسوت و بنامی که سابقۀ حضور در حراجی‌های معتبر را دارند باشد و همچنین قیمت اولیۀ اثر در شروع مزایده بایستی حداقل یک سوم قیمت واقعی آن باشد.

اطلاعات آثار دورۀ سوم و جزییات آن به‌صورت مشروح در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای شرکت در مزایده نیز اگر قبلا خریدار آرتیبیشن بوده‌اید و یا توسط یکی از افراد معتمد آرتیبیشن (مجموعه‌داران آن، هنرمندانش و یا دیگر خریداران آرتیبیشن معرفی شده باشید) بدون پرداخت وجه اولیه جهت خرید اثر می‌توانید در مزایدۀ آرتیبیشن ثبت‌نام کنید. جزئیات شرکت در مزایده مانند دوره‌های پیشین خواهد بود که متعاقبا نیز اعلام خواهد شد.

برای دنبال کردن سومین مزایدۀ آنلاین به کانال مزایدۀ آرتیبیشن بپیوندید: https://t.me/Artibition_auction

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است