پخش سریال «زخم» و مسابقه «فرمانده» از شبکه سحر | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸

پخش سریال «زخم» و مسابقه «فرمانده» از شبکه سحر

مجموعه تلویزیونی «زخم» با کارگردانی مسعود آب پرور از کانال اردوزبان و مستند مسابقه «فرمانده» از کانال آذری زبان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل ازروابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «زخم» با کارگردانی مسعود آب پرور از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

این کارگردان پرکار که پیش از این ساخت مجموعه هایی همچون «هوش سیاه» و «عملیات ۱۲۵» را در کارنامه دارد این بار به چالش ها و مشکلات مختلفی می پردازد که سروان «الهام پویا» (با بازی لیلا اوتادی) با آن مواجه است. سروان پویا که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری است به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری ۱۳۲ مشغول به کار می شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است و حالا با چالش ها و معضلات دیگری در اجتماع مواجه می شود.

ناهید انوری زبانگردانی و مدیریت دوبلاژ این مجموعه ۱۴ قسمتی را که جایگزین سریال «میکائیل» در برنامه پخش کانال اردو می شود را برعهده دارد که حالا اردوزبان های هند و پاکستان بیننده آن خواهند بود.

لیلا اوتادی، همایون ارشادی، محمد صادقی، انوشیروان ارجمند، امیر نوری، برزو ارجمند، فقیه سلطانی، جمشید جهانزاده، مهرداد ضیایی، امیرحسین آرمان، معصومه بافنده، میثاق جمشیدی، حسام شجاعی، رخساره شجاع الدین بازیگرانی هستند که همراه هنرمندان خردسال سینا محمدفر، روژان تقی زاده و مهدیس قنبری در سریال «زخم» نقش آفرینی کرده اند.

مجموعه تلویزیونی «زخم» از جمعه ۲۲ فروردین ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران با تهیه کنندگی محمدعلی اکبری روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر است.

«فرمانده» به شبکه سحر می آید

مستند مسابقه ای «فرمانده» با کارگردانی مشترک حامد شکیبانیا و حسام اسلامی با دوبله آذری از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

ایده اولیه مستند مسابقه ای این است که آدم های معمولی در موقعیت هایی قرار گیرند که در زندگی عادی امکان تجربه آن را ندارند. باور به این واقعیت که هر فردی در درون خود نیروهای ناشناخته ای دارد و تلاش برای کشف این نیروها، انگیزه گروه سازنده برای ساخت مستند مسابقه «فرمانده» شده است.

در این مسابقه مستند، یک فرمانده نظامی با کمک دستیارانش مراحل مختلفی را برای رقابت شرکت کنندگان تعریف می‌کنند و پس از آموزش‌های اولیه مسابقه آغاز می‌شود و فرمانده و دستیارانش بر عملکرد شرکت‌کنندگان نظارت می‌کنند.

سلیمان فرض علی اف زبانگردانی و مدیریت دوبلاژ این مستند مسابقه ای به زبان آذری را برعهده دارد.

مستند مسابقه ای «فرمانده» فصل اول از چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۲۲:۱۰ به وقت تهران در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای و با تهیه کنندگی خانه مسند انقلاب اسلامی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

«آخرین اخطار» در شبکه الکوثر

تله فیلم «آخرین اخطار» با کارگردانی پوریا جاویدپور از شبکه الکوثر پخش می شود.

جوانی عکاس به نام عطا فیروز راننده مرد خلافکاری به نام ارباب است. ارباب کارش کشتن بچه ها و صادر کردن اعضای بدن آن ها به خارج از کشور است. عطا وقتی متوجه می شود که درگیر کارهای خلاف شده با گرفتن عکس از بچه ها و خلاف های گروه ارباب سعی می کند اطلاعات لازم را به دست بیاورد تا مدارک محکمه پسند برای پلیس داشته باشد اما افراد «ارباب» جریان را می فهمند و….

«آخرین اخطار» که در شبکه آی فیلم به زبان عربی دوبله شده است توسط محمد راوندی تهیه شده است.

رامین راستاد، وحید شیخ زاده، حسین معلومی، امیرحسین صدیق، مارال فرجاد دراین تله فیلم نقش آفرینی کرده اند.

تله فیلم «آخرین اخطار» جمعه ۲۲ فروردین ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است