آندریا بوچلی در کلیسای خالی از جمعیت میلان می خواند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از لس‌آنجلس‌تایمز، آندریا بوچلی خواننده سرشناس نابینای تِنور، روز یکشنبه آینده ۱۲ آپریل، همزمان با عید پاک مسیحیان در کلیسای جامع خالی از جمعیت شهر میلان خواهد خواند. این برنامه «پیام‌آور عشق، امید و شفا» در میانه بحران شیوع ویروس کرونا خوانده شده است.

اجرای این خواننده افسانه‌ای دنیای اپرا در کلیسای جامع میلان در یوتیوب به صورت زنده پخش خواهد شد. این بنای تاریخی پیش از این به دلیل اپیدمی گسترده بیماری کرونا در ایتالیا تعطیل شده بود و اجرای بوچلی نیز تماشاگری نخواهد داشت.

تنها همراه بوچلی در اجرای اپرا، امانوئل ویانلی، نوازنده ارگ کلیسا خواهد بود و آن‌ها در کنار یکدیگر آهنگ‌هایی روحانی همچون «Ave Maria» و «Sancta Maria» را اجرا خواهند کرد.

این برنامه قرار است ساعت ۷ عصر به وقت محلی برگزار شود و علاقه‌مندان به این خواننده تِنورخوان می‌توانند آن را از کانال یوتیوبی بوچلی به صورت زنده تماشا کنند.

بوچلی در بیانیه خود در این‌باره گفت: مفتخر و خوشحالم که اعلام کنم در روزی که ما ایمان به زندگی را جشن می‌گیریم، به دعوت شهر و کلیسای جامع میلان برای اجرای برنامه آری گفتم. او ادامه داد: من به قدرت دعای همگانی ایمان دارم. من به عید پاک مسیحی به عنوان نماد زندگی مجدد که این روزها همه شدیدا به آن نیاز دارند، ایمان دارم.

ما به مدد موسیقی، پخش زنده و میلیون دست گره شده در هم در سرتاسر جهان، این مکان را که قلب زخمی و تپنده زمین و مایه افتخار ایتالیایی‌هاست را در آغوش خواهیم گرفت.

جوزپه سالا شهردار شهر میلان نیز در بیانیه‌ای گفت: عید پاک امسال برای همه ما متفاوت از گذشته خواهد بود. لذت آرامشی که هر سال در چنین روزی همراهمان بودِ، امسال به دلیل اپیدمی بیماری به شدت آسیب دیده است. من مطمئنم که صدای استثنائی بوچلی، آغوشی خواهد بود که ما این روزها دلتنگ آن هستیم؛ آغوشی قوی و خاص که قادر به گرم کردن قلب میلان، ایتالیا و جهان خواهد بود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/