پخش زنده ویژه برنامه «روایت هیات» از شبکه افق | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴

پخش زنده ویژه برنامه «روایت هیات» از شبکه افق

ویژه برنامه «روایت هیأت» همزمان با شب نیمه شعبان از شبکه افق سیما به طور زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ربانی منش تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان هر ساله با حضور گسترده مردم و خیل عظیم عاشقان حضرت حجت(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شد ولی امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی این توفیق از ما گرفته شده است.

وی از فضیلت‌های احیا در این شب یاد کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد این مراسم را از طریق رسانه و گیرنده‌های سیما به طور زنده از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح از شبکه افق سیما با عنوان ویژه برنامه «روایت هیأت» داشته باشیم.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه، عنوان کرد: تلاش کردیم از ظرفیت گسترده مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع) استفاده کنیم و در این راستا بخش دعای کمیل توسط محمد حسین پویانفر و بخش مناجات شعبانیه توسط مهدی سلحشور و مهدی رسولی را خواهیم داشت.

وی افزود: در بخش منبر و معارف نیز از حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عابدینی و حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع بهره‌مند خواهیم شد. سید محمد جواد شرافت و شهرام شکیبا دو مجری اصلی این ویژه برنامه خواهند بود و در بخش‌هایی نیز نادر طالب‌زاده با ما همراه خواهد شد.

ربانی منش درباره هدف اصلی از تهیه این ویژه برنامه بیان کرد: هدف اصلی از این اقدام زنده نگه‌ داشتن سنت نیکوی احیای شب نیمه شعبان و ایجاد بستر مناسب برای افرادی است که با توجه به شرایط کنونی خواهان احیای این شب در منازل خود و از طریق شبکه‌های سیما هستند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» اضافه کرد: در این شب برنامه‌های شاد و مختلفی از سایر شبکه‌های سیما پخش می‌شود ولی آن چیزی که اهل بیت(ع) به ما سفارش کردند و مورد عنایت ایشان قرار خواهد گرفت احیای این شب است بنابراین پویش احیاء خانوادگی در این شب بسیار مهم را برنامه‌یزی کردیم و تهیه این برنامه در جهت کمک به این پویش را رسالت خود دانستیم.

ربانی منش یادآور شد: همراهان گرامی برنامه نیز می‌توانند از احیاء خانوادگی خود در منازل برای برنامه عکس و فیلم ارسال کنند و به جریان‌سازی آن کمک کنند.

وی ضمن اشاره به ارتباط هیآت مذهبی با برنامه بیان کرد: آدرس برنامه در شبکه‌های اجتماعی @revayateheyat است که مخاطبین عزیز می‌توانند از این طریق سوژه‌های خود را ارسال و همچنین نظرات خود را به برنامه اعلام کنند.

فصل دوم «روایت هیأت» از فروردین امسال پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۹ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000