مشغول آماده‌سازی «روی خط صفر» هستم/ درخواست حضور در جشنواره کن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۹
مهرداد غفارزاده در گفتگو با صبا:

مشغول آماده‌سازی «روی خط صفر» هستم/ درخواست حضور در جشنواره کن

کارگردان فیلم سینمایی «روی خط صفر» می‌گوید مدنظر گروه سازنده این است که اولین نمایش در جشنواره کن رقم بخورد.

مهرداد غفارزاده کارگردان و نویسنده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «روی خط صفر» توضیح داد: مراحل فنی این فیلم سینمایی از جمله صداگذاری و جلوه‌های ویژه به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله اصلاح رنگ است.

وی ادامه داد: این روزها وقت خود را بیشتر صرف این فیلم سینمایی ‌‌می‌کنم و از آنجا که «روی خط صفر» محصول مشترک ایران و ژاپن است، مشغول آماده‌سازی آن برای پخش جهانی هستم.

کارگردان «روی خط صفر» در پایان درباره اولین پخش جهانی این فیلم گفت: اگر جشنواره کن امسال برگزار شود قصد داریم برای حضور در این جشنواره درخواست بدهیم و مدنظر ما این است که اولین نمایش این فیلم در جشنواره کن اتفاق بیفتد.

«روی خط صفر» محصول مشترک ایران و ژاپن است و فیلمبرداری آن در کشور‌های کنیا، سنگاپور، ایران، ترکیه و ژاپن انجام شده است.

این فیلم روایت داستانی از دو کارگردان است که بدون با خبر شدن از داستان یکدیگر، روی خط استوا (کنیا) با هم برخورد می‌کنند.

مهدی احمدی، کاناکومیزوموتو، رامین صدیقی و جو ایشی کاوا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل «روی خط صفر» عبارتند از کارگردانان: مهرداد غفارزاده و یوشیماسا جیمبو، نویسندگان: مهرداد غفارزاده، اکبر روح و یوشیماسا جیمبو، تهیه‌کنندگان: سودابه خسروی و نائوکوایشیزه، مدیران فیلمبرداری: محمد فکوری، تاکافومی تاچیبانا و به ژیانگ، تدوین: شاهین یارمحمدی، موسیقی: کیاوش صاحب نسق، طراح صدا: فرامرز ابوالصدق، طراح صحنه: شیده محمودزاده، طراح پوستر: بهزاد خورشیدی، عکاس: نادر فوقانی، مدیر تولید جلیل معتضدی، صدابرداران: مهدی ابراهیم زاده، دونگ هوان کیم و جوین لیم و سرمایه‌گذاران: عبیدالرضا آصفی و سودابه خسروی

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است