نگارش «آهوی من مارال» به قسمت پنجم رسید/ پیش‌تولید پس از کرونا | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲
مهرداد غفارزاده به صبا گفت:

نگارش «آهوی من مارال» به قسمت پنجم رسید/ پیش‌تولید پس از کرونا

مهرداد غفارزاده از آخرین وضعیت ساخت سریال «آهوی من مارال» در شبکه نمایش خانگی سخن گفت.

مهرداد غفارزاده نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت سریال «آهوی من مارال» به تهیه‌کنندگی بهروز خوش‌رزم در شبکه نمایش خانگی توضیح داد: در حال حاضر گروه نویسندگان مشغول تحقیق و نگارش «آهوی من مارال» هستند تا بعد از بحران کرونا وارد پیش تولید این سریال شویم.

وی ادامه داد: این سریال ۴۰ قسمت دارد و در دو فصل تولید می‌شود. فصل اول این مجموعه ۱۵ قسمت و فصل دوم ۲۵ قسمت دارد. تاکنون ۵ قسمت از «آهوی من مارال» نوشته شده و برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد تحویل داده شده است.

کارگردان «آهوی من مارال» در پایان درباره زمان آغاز پیش تولید این سریال گفت: پس از طی کردن مراحل اداری و اعطای مجوز بلافاصله پیش تولید را شروع می‌کنیم. در حال حاضر به دلیل بحران کرونا این پروژه متوقف شده است و احتمالا تا دو هفته آینده اگر به شرایط ثبات برسیم امیدوارم بتوانیم با اخذ مجوز، پیش تولید این مجموعه را آغاز کنیم.

این سریال که در دوره ناصرالدین شاه قاجار می‌گذرد به نوعی به عشق‌های دوران ناصرالدین شاهی نیز می پردازد.

عمده اتفاقات قصه مجموعه «آهوی من مارال» در ایران می‌گذرد ولی بخشی از داستان به سمت ترکیه می‌رود و ۳ تا ۴ قسمت در ترکیه می‌گذرد.

همچنین بازبینی اولیه از دکورهایی که قرار است در ترکیه تصویربرداری شود، انجام شده است.

ترکیب بازیگران این سریال تاریخی متشکل از هنرمندان ایرانی و ترکیه ای است و صحبت‌های ضمنی با برخی از بازیگران ترکیه‌ای این سریال به عمل آمده است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است