دیزنی‌لند پول بلیت‌های خریداری شده را پس نمی دهد!

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از لس آنجلس تایمز، اگر کسی برای بازدید از دیزنی‌لند بلیت خریده باشد و تاریخ بلیتش با بسته شدن این مجموعه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا همزمان شده، انتظار بازپرداخت پولش را نباید داشته باشد. در عوض تنها به او اجازه داده می شود، تاریخ بازدیدش از پارک های تفریحی دیزنی‌لند واقع در کالیفرنیا را به تعویق بیندازد.

پارک تفریحی دیزنی‌لند در آناهایم کالیفرنیا از 14 مارس به این طرف درهای خود را به روی عموم بسته است، این تعطیلی از سال 1955 که این مجموعه افتتاح شده بیشترین زمان تعطیلی در تاریخ دیزنی‌لند است.

در دیزنی‌لند و یا پارک ماجراجویی کالیفرنیا به طور معمول بلیت ها «غیرقابل برگشت» و «غیرقابل انتقال» هستند. حالا در طی تعطیلی مربوط به شیوع ویروس کرونا، پارک موضوعی کالیفرنیا دستورالعمل‌ های اضافی بیشتری مربوط به بلیت فروشی را نیز منتشر کرده ‌است که طبق آن کسانی که تاریخ بازدیدشان از دیزنی‌لند با بسته شدن این مجموعه همزمان شده نباید انتظار بازپرداخت پول بلیت را داشته باشند، آنها تنها می توانند تاریخ بازدیدشان را به تعویق بیندازد.

تفریحگاه والت دیزنی ورلد در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا نیز که از تاریخ 12 مارس بسته شده است اعلام کرده هر بلیت معتبری از تاریخ بسته شدن این مجموعه را تا تاریخ 15 دسامبر تمدید می کند و اگر این بلیت ها در این زمان استفاده نشوند، ارزش آن می‌تواند برای خرید بلیت در آینده اعمال شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/