آغاز به کار لیگ جهانی نوازندگی تمبک از ۱۲ اردیبهشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳

آغاز به کار لیگ جهانی نوازندگی تمبک از ۱۲ اردیبهشت

لیگ نوازندگی تمبک با حضور پنج داور از روز 12 اردیبهشت آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از گروه خبری لیگ جهانی موسیقی، لیگ نوازندگی تمبک با حضور پنج داور صاحب سبک از روز ۱۲ اردیبهشت شروع می شود و ثبت نام این لیگ که از تاریخ ۱۴ فروردین ماه شروع شده است، تا روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ امکان ثبت نام برای تمامی افراد از سراسر جهان وجود دارد.

داوران لیگ تمبک به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: کریم ابراهیمی، همایون جهانشاهی، صادق شریعتی، جعفر قاضی عسکر و کامران منتظری.

پدرام بهاآبادی بنیانگذار و مدیر عامل لیگ جهانی موسیقی با اشاره به تعداد داوران در لیگ تمبک اعلام کرد: با توجه به اینکه ساز تمبک در کشور ایران دارای سلیقه و سبک های متفاوتی از سوی اساتید این رشته است، تصمیم گرفتیم که با استفاده از داوران مختلف، این سلیقه ها را پوشش دهیم و همچنین از شهرهای مختلف ایران نماینده ای وجود داشته باشد. داوران ما از سه شهر اصفهان، تهران و شیراز انتخاب شده اند و همگی برای حمایت و حفظ موسیقی ایران دور هم جمع شده اند.

کامران منتظری از نوازندگان به نام تمبک است که سالهاست در کنار علی قمصری و علیرضا قربانی به نوازندگی سازهای کوبه ای مشغول است. جعفر قاضی عسکر از برندگان جشنواره موسیقی جوان و از شاگردان ممتاز استاد نوید افقه است و همایون جهانشاهی نفر اول جشنواره موسیقی جوان در ساز تمبک است و هم اکنون با گروه های خارجی همکاری می کند. کریم ابراهیمی و صادق شریعتی نیز از نوازندگان کوبه ای شهر شیراز هستند که در این لیگ به عنوان داور حضور دارند.

جوایز این لیگ شامل دو میلیون و پانصد هزار تومان وجه نقد، ۲۱ ضبط استودیو و موزیک ویدیو به اسپانسری لیگ جهانی موسیقی است. این لیگ همچون سایر لیگ های موجود در لیگ جهانی موسیقی، به صورت رایگان برگزار می شود و از شرکت کنندگان هزینه ای بابت ورودی دریافت نمی شود.

با روند شیوع بیماری کرونا،تمرین در خانه و پیوستگی در تمرین موسیقی، یکی از اهداف برگزارکنندگان این رویداد آنلاین است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.musicworldleague.com در این رقابت جهانی شرکت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000