دغدغه معیشت مانعِ بزرگ ماندن مردم در قرنطینه است/ لزوم توجه به اهالی تئاتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۳
سیروس همتی در گفتگو با صبا:

دغدغه معیشت مانعِ بزرگ ماندن مردم در قرنطینه است/ لزوم توجه به اهالی تئاتر

سیروس همتی معتقد است که دولت باید برنامه ریزی اصولی انجام دهد تا مردم بتوانند بدون استرس معیشت در قرنطینه بمانند.

سیروس همتی بازیگر و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا درباره فعالیت هایش در روزهای قرنطینه گفت: از زمانی که قرنطینه شروع شد به دعوت دوستان و برای قدردانی از زحمات کادر درمان تصمیم گرفتیم از طریق ویدیو از مردم بخواهیم که در خانه بمانند.

همتی با اشاره به اینکه این ویدیوها توسط هنرمندان در فضای مجازی منتشر شده است، تاکید کرد: همان طور که از مردم خواستیم در خانه بمانند، خودم نیز از نهم اسفند ماه سال گذشته در قرنطینه هستم و حتی اگر خریدی داشته باشم از خانواده و دوستان می خواهم که این کار را انجام دهند زیرا در ویدیوهایی که برای مردم منتشر کردم و از آن ها خواستم در خانه بمانند به همه قول دادم خودم هم از خانه بیرون نروم.

این بازیگر در ادامه بیان کرد: متاسفانه از دو روز قبل شاهد حضور مردم در اجتماع هستیم. البته به مردم عزیز کشورم حق می دهم زیرا دغدغه معیشتی دارند. بنابراین دولت باید یک برنامه ریزی درست و اصولی انجام دهد تا مردم بتوانند بدون استرس معیشت در قرنطینه بمانند.

این کارگردان تاکید کرد: اگر این برنامه ریزی درست از سوی دولت صورت نگیرد، شاهد حضور بیشتر مردم در اجتماع هستیم و مطمئنم این امر سبب می شود وخامت اوضاع بیشتر شود. همچنین باید فکری برای هنرمندان تئاتر کنند. من از نزدیک شاهدم که بسیاری از هنرمندان در شرایط سختی به سر می برند و امیدوارم هر چه سریعتر این بیماری دست از سر همه دنیا بردارد تا به زندگی عادی بازگردیم.

وی در پایان گفت: قرار بود فروردین ماه نمایشی با کارگردانی عباس عبدی و تهیه کنندگی جواد عزتی اجرا کنیم که من و عباس جمشیدی از جمله بازیگران این نمایش بودیم ولی به دلیل بیماری کرونا کار به تعویق افتاد و اجرای این نمایش به زمان مناسب تری موکول می شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است