«انارستان» از راهکارهای مبارزه با کرونا می‌گوید/ فصل جدید از ۱۶ فروردین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۶
تهیه‌کننده «انارستان» در گفتگو با صبا:

«انارستان» از راهکارهای مبارزه با کرونا می‌گوید/ فصل جدید از ۱۶ فروردین

سیدمهدی حسینی می‌گوید این برنامه عملیاتی‌ترین راهکارهایی به لحاظ پیشگیری و مراقبت‌های خانگی بیماری کرونا را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

سیدمهدی حسینی تهیه‌کننده برنامه «انارستان» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این برنامه که از شبکه افق روی آنتن است، تشریح کرد: «انارستان» با این هدف ساخته شد که بتوانیم در مبارزه با کرونا به مردم برای پیشگیری و درمان ارزان قیمت و خانگی کمک کنیم که تا جایی که امکان دارد به بیمارستان مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: این برنامه با استفاده همزمان از تجربه‌های پزشکان کلاسیک و علم پزشکی جدید و هم از تجربه‌های پزشکان طب سنتی خودمان سعی دارد عملیاتی‌ترین راهکارهایی را که در حال حاضر می‌توان به آن‌ها اعتماد بیشتری به لحاظ پیشگیری و مراقبت‌های خانگی بیماری کرونا داشت، در اختیار مردم قرار بدهد.

تهیه‌کننده «انارستان» تاکید کرد: با عنایت به اینکه فعلا هیچ درمان صددرصدی برای این بیماری وجود ندارد برای آنکه بتوانیم کمکی به مردم کرده باشیم و آن‌ها را آگاه کنیم، قصد داریم از تجارب طب سنتی خودمان مانند کشورهای دیگر استفاده کنیم تا بتوانیم از حجم ازدحام مردم در بیمارستان‌ها بکاهیم تا کسانی که نیاز به بیمارستان ندارند، بتوانند در منزل با مراقبت‌های خانگی  خود را درمان کنند.

حسینی درباره آیتم‌های مختلف برنامه توضیح داد: یک آیتم موشن گرافیک داریم که در آن کلیت‌های راهنمایی درباره موضوع برنامه پخش می‌شود. «نیم چاشت» بخش دیگر برنامه است که در آن به معرفی عرقیات و دمنوش‌های مرتبط با ارتقای سلامتی به ویژه دمنوشی‌هایی که ممکن است ارتباطی با عوارض بیماری کرونا پیدا کنند، می‌پردازیم. آیتم روانشناسی نیز یکی دیگر از بخش‌های برنامه است که حدود دو دقیقه نکته‌ای فکری، معنوی و روحی را مطرح می‌شود.

وی همچنین درباره مهمانان برنامه نیز گفت: در این برنامه از پزشکان کلاسیک، پزشکان متخصص در زمینه طب سنتی، تعداد قابل توجهی از اعضای هیات علمی دانشگاه که در طب گیاهی و سنتی کار می‌کنند و  درمانگران تجربی برای بحث پیرامون موضوعات دعوت می‌کنیم.

تهیه‌کننده «انارستان» در پاسخ به این پرسش که آیا این برنامه با کنترل بیماری کرونا به پایان می‌رسد، مطرح کرد: «انارستان» پس از بحران کرونا به پایان نمی‌رسد چراکه این برنامه با موضوع کمک به مردم در سبک زندگی سالم و تغذیه مناسب در مبارزه با بیماری‌ها با توجه به فرهنگ سنتی و ایرانی ساخته می‌شود تا بتواند با این اصول به مردم یاد بدهد سلامتی خود را حفظ کنند.

حسینی در پایان با اشاره به اینکه فصل اول این مجموعه به پایان رسیده است، گفت: فصل اول این برنامه ۳۳ قسمت بود که با اجرای سینا هوشمندی نژاد روی آنتن رفت و از ۱۶ فروردین ماه فصل دوم این برنامه آغاز شد که هر روز ساعت ۲۰:۰۰ به مدت ۴۵ روی آنتن شبکه افق می رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲:۰۰ خواهد بود. فعلا  حدود ۱۴ قسمت از فصل دوم را طراحی کرده‌ایم اما قرار است روی ادامه آن نیز کار کنیم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000