ضبط سخنان پزشکان در شرایط کرونایی/ کارهایم متوقف شده‌اند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵
یک مستندساز به صبا گفت:

ضبط سخنان پزشکان در شرایط کرونایی/ کارهایم متوقف شده‌اند

سعید مازندرانی از توقف فعالیت‌های خود به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سعید مازندرانی مستندساز آثار تلویزیونی و سینمایی در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود گفت: این روزها و در این شرایط حاکم بر کشور که ویروس کرونا فراگیر شده است، درحال گفت‌وگو و برنامه‌ریزی با همکارانم هستم اما در واقع بلاتکلیف شده‌ایم زیرا کار ما جمعی است و اگر بخواهیم مجموعه همکاران را هم درگیر کار کنیم طبیعتا باید مسئولیتشان را هم بپذیریم که البته تاکنونی راه حلی برای این شرایط پیدا نکردیم.

وی افزود: این مدت مسئولیتی دارم و کارهای مستندسازی بنیاد خیریه نان‌آوران سلامت را برعهده دارم که‌ مجموعه‌‌ای پزشکی است و در مناطق محروم مستقر می‌شوند و در زمینه چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی خدماتی ارائه می‌دهند که بانی این کار هم سید حسن‌ قاضی‌زاده هاشمی (وزیر سابق وزارت بهداشت) است.

مازندرانی درباره فعالیت های این خیریه توضیح داد: قبل از اینکه موضوع کرونا در ایران فراگیر شود دو سفر به مناطق جازموریان و لنده (منطقه‌ محرومی در کهگیلویه و بویراحمد) داشتم و مستندی در ارتباط با حضور افراد این خیریه ساختم. کارهای فیلمبرداری این مستندها انجام شده و مراحل تدوین آن مانده است.

این مستند‌ساز اضافه کرد: فیلم کوتاهی از این سفر تهیه‌ شده و در اینستاگرام آقای هاشمی با نام «آرزوهایی که بر باد رفت» نیز منتشر شده است.

وی در پایان از دیگر کارهایش گفت: یک سری کارهای آموزشی نیز با بیمارستان محب درارتباط با موضوع ویروس کرونا داشتیم که پزشکان مرتبط دعوت می‌شدند و به صورت لایو اینستاگرامی پخش می‌شد که ضبط شده تمام آن‌ها در سایت این بیمارستان موجود است.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است