مهرواره‌ نوروزی «بهار در خانه» تا ۲۰ فروردین تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰

مهرواره‌ نوروزی «بهار در خانه» تا ۲۰ فروردین تمدید شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان مهرواره‌ نقاشی، عکس و فیلم کوتاه «بهار در خانه» را تا 20 فروردین تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهرواره‌ نوروزی «بهار در خانه» که ویژه تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ از سوی کانون برای مخاطبان ۴ تا ۱۸ سال تدارک دیده شده بود، تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ تمدید شد.

در بخش «نقاشی» کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی تلفن همراه از آن عکس بگیرند و ارسال کنند.

هم‌چنین در بخش «عکس» این مهرواره علاقه‌مندان به این هنر می‌توانند از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی کنند و در بخش «فیلم کوتاه» نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

بر اساس فراخوان مهرواره «بهار در خانه»، شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در سایت omid.kpf.ir بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر و… را تکمیل کنند.

این رویداد در قالب مهرواره برگزار می‌شود و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود و این آثار به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیش‌تر مهلت ارسال آثار به مهرواره «بهار در خانه» تا ۱۵ فروردین اعلام شده بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است