مراسم جوایز آکادمی موسیقی کانتری از خانه ستارگان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از رویترز، روز یکشنبه ۵ آپریل، ستارگان موسیقی کانتری آمریکا در خانه‌های خود به ضبط اجراهایی آکوستیک پرداختند تا در قالب ویژه‌ای برنامه‌ای تلویزیونی، به جای مراسم سالانه جوایز آکادمی موسیقی کانتری پخش شود.این مراسم، امسال به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد.

در این برنامه ۲ ساعته تحت عنوان «آکادمی موسیقی کانتری: میهن ما» ستارگانی چون کری آندروود، کیث اربن، گروه اولد دومینیون و دیگران حضور دارند.

برگزارکنندگان این مراسم درباره این برنامه گفتند: شبی سرشار از سرگرمی، امید و اندیشه خواهد بود که قدرت شفاگری موسیقی را برای آمریکایی‌ها،‌ آن هم در زمانه‌ای که بیشترین نیاز را به آن دارند، به ارمغان بیاورد.

گیل کینگ، مجری برنامه «امروز صبح» شبکه CBS اجرای این برنامه را از خانه خود در نیویورک بر عهده دارد. او در گفتگویی در این باره گفت: چیزی که این افراد انجام می‌دهند حیرت‌انگیز است. مثلا گروه «لیدی آنتبلوم» در ۳ لوکیشن مختلف و در حالی که بچه‌هایشان از سر و کولشان بالا می‌روند، به اجرای موسیقی می‌پردازند. این با مزه‌ست.

او ادامه داد: یا مثلا شنایا توین در حالی که در اصطبل، در کنار اسب خود که انگاری به گوش دادن ایستاده است، آهنگ می‌خواند.

این ویژه برنامه تلویزیونی همچنین شامل ادای احترامی به کنی راجرز، خواننده و ترانه‌سرای کهنه‌کار و افسانه‌ای سبک کانتری خواهد بود که پس از ۶ دهه فعالیت در این حوزه و به دست آوردن عناوین و افتخارات بی‌شمار، کمتر از یک ماه پیش در سن ۸۱ سالگلی در خانه خود در سندی‌اسپرینگ آمریکا درگذشت.

مراسم جوایز آکادمی موسیقی کانتری «ACM » قرار بود به همراه مجموعه‌ای از رویدادها و کنسرت‌ها در مجموعه «MGM Grand Garden» در لاس‌وگاس برگزار گردد. این برنامه یکی از ده‌ها مراسم زنده‌ای‌ست که در این مدت از بیم شیوع بیشتر ویروس کرونا لغو شده است.

«آکادمی موسیقی کانتری: میهن ما» قرار است از شبکه CBS آمریکا پخش شود.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/